fool moon :)

prima data mi-am zis acelasi lucru : incepe o noua etapa a vietii mele.trebuie sa uit trecutul si sa -mi vad de viitor.mi-am repetat replica si azi,in timp ce-n oglinda din fata mea se reflectau un artist,un soare si-o panza de piele.n-am reusit sa cred nimic din tot ce mi-am spus.nu reusesc nici acum,desi iar am exagerat de multe semne ca ar trebui.poate ca iar are sa se intample ceva ciudat in viata mea,poate iar am sa gasesc un motiv bun sa-mi distrag atentia de la acel ceva,la care in mod involuntar tin extrem de mult.
cine stie.
viitorul rezerva mereu lucruri interesante.ciudat e ca, sunt toate asa,doar cand le privesc ca pe impliniri ale trecutului.
in cele din urma,acesta mi-e destinul.trebuie ,totusi,sa-i urmez cararile.


soarele a fost pe cer de dimineata.mi-am amintit de acea dimineata in care-am dat startul micilor placeri pictate.am fost agitata si emotionata pana la amiaza.in clipa in care metalul a atins pielea,m-am calmat instant.totul a tinut mai bine de doua ore.dar in cele doua ore,mi s-a facut si cea mai faina surpriza..usa s-a deschis si Soarele a intrat in incapere.am ramas fara cuvinte,de fapt... nu.n-am ramas fara cuvinte,pentru ca repetam intr-una "du-te dracului,nu-mi vine sa cred,esti nebuna!"
evident,din dragoste si bucurie ca era acolo.recunosc ca sunt o persoana tot mai triviala in ultima vreme.cam de cand am masina.dar sunt mult mai calma si mai calculata.
totul a fost un cadou de ziua mea(pentru ca intr-o luna,va fi gata de tot!) si chiar m-a lasat masca gestul.desenul e perfect executat,in toate detaliile posibile.sunt incantata!
de azi inainte luna va straluci la orice ora,fie ca e zi,fie ca e noapte....

si..presimtun weekend nedormit,pentru ca se anunta mult soare..