distractions.

You see the changes
In things that come
It's how you deal with it
When switching off
Make a decision
A precondition
We got the choice if it all goes wrong
We walk, we walk

hmm,miercuri seara.panicata ,am observat ca jumatate din vacanta mea scurta s-a dus pe apa sambetei.n-am desenat,n-am invatat.am baut in schimb multa cafea si-am mancat si mai multa inghetata.am dormit extrem de mult,dupa dozele aproape letale din House:"Everything sucks. Might as well find something to smile about.".am ascultat prea mult Radio Guerilla.
macar mi-am spalat/curatat masina.am facut cumparaturi si-o reactie alergica la pudra super ieftina.eu niciodata nu-mi cumpar produse cosmetice ieftine si de firma necunoscuta.ce-o fi fost in capul meu cand am cumparat acea pudra?nu stiu!fata mi-e plina de puncte groaznice.maine-mi iau inima-n dinti si ma duc pana la Drogherie,cu riscul de-am sparge ultimii bani pe-un fond de ten bun.si da,in subconstientul meu vreau sa arat bine doar pentru ca s-ar putea ca in urmatoarele zile sa ma intalnesc 'accidental' cu "Pufi."cred ca e cam tot ce-mi doresc zilele astea.nici nu stiu pentru care din nevoile mele.dar in fine.asta nu mai conteaza.
ce conteaza e ca nu simt atmosfera de Paste.in casa e liniste,nu e agitatie.nu e agitatia aceea dinaintea linistii de sarbatori.oualele se vopsesc doar vineri,prajituri nu prea face mama anul acesta,meniul se anunta foarte light.nici cumparaturile nu sunt masive.toate acestea se datoreaza regimului nostru nou se viata,foarte sanatos.merde!
mm...
fix in momentul asta mi se par de rahat cam tot ce se intampla in jurul meu.in principiu nimicul mi se pare de rahat.
maine va fi mai bine.

earlier this day...
-An eye for an eye, LSD and antidepressants. Everything in balance. Buddhists call it karma and Christians call it the golden rule, Jews call it— I don't know. Rabbi Hillel said something poignant. Universe always settles the score.
-Does it?
-No, but it should.

1 comments:

Anonim spunea...

The weaker my hand, the greater the need that my model should be perfect.