in for the kill.

We can fight our desires
But when we start making fires
We get ever so hot
Whether we like it or not

dimineata am ales sa plec inainte sa se trezeasca.asa cum stabilisem in noaptea ce abia trecuse.inafara problelor care atesta realitatea ,noaptea trebuie sa ramana un simplus vis.
am vrut sa-i sarut fruntea,dar stiam ca gestul e mult prea tandru,si-n acel moment mi-ar fi umplut sufletul de pelin,asa ca am plecat cu-un zambet ciudat pe fata,cu muzica in cap si soarele in spate.

dupa durerea de stomac pe care o am acum,cred ca sandwichul de la ora 4 dimineata a fost otravit.probabil a vrut sa scape de mine intr-un fel sau altul.un fel de razbunare ca am profitat de el,desi mi-a pus pe tava tot ce are pe suflet.o sa ma ierte,intr-o zi.probabil.nu poate sa nu ma ierte.

dimineata am inlocuit cafeaua cu ceaiul de menta ramas din noaptea trecuta.l-am baut cu inghitituri mici,ca sa nu-l trezesc.ochii-mi ajungeau tot pe patul lui,desi inceracam sa evit starea aceea de alunecare in delir.oarecum am reusit.n-am suspinat deloc.n-am cazut in depresie,n-am cazut in nicio latura melodramatica.
cred ca am resit asta,pentru ca am vrut sa-i demonstrez lui mai inainte de toate ca m-am schimbat putin.si apoi mie,dar eu aveam nevoie doar de-o confirmare.

noapte a fost haotica.plina de gemete.pastrez totul pentru mine,asa nu-si pierde din intensitate.
nu-mi pierde din scop,nu-si pierde din ideal.I still have dna samples of him, under my fingernails..

cardiomiopatie.

2 comments:

Sunaina spunea...

alt 1 mai fara mine :|

Suz spunea...

stii bine ca poti sa vii cu mine.
va urcati pe motor si ajungeti acolo.sau veniti cu noi.mai este loc in masina.