(re)vision.

acum vreo doi ani visam zepeline rosii.m-a marcat visul acela,nu inteleg de ce,dar inca ii stiu fiecare detaliu.stiu cum ma simteam atunci si nu sunt departe cu sufletul de ce eram.cunoasteam mai putin anumite parti ale vietii si chiar daca vreau sa spun ca mi-era bine,nu mi-era deloc.not knowing is never good.ignoring,is.
acum mi-e bine.un bine ciudat,pe care cred ca-l merit cateodata.

azi am vrut sa-mi cer iertare de la un tanar pe care,in urma cu cativa ani ,l-am ametit rau de cap.
azi l-am vazut la facultate.am fost sa-mi predau lucrarile ,sa astept altele sa,ma scuz anticipat pentru ca n-am sa le fac ,pentru ca urmeaza ziua mea.si l-am vazut pe acest tanar stand in pe marginea de la geam.fuma.am observat cum zambetul lui s-a transformat intr-un delirant chip trist,socat,ametit.mi-a inghetat sangele in mine,pentru ca din cauza unor oameni ca el si unor oameni ca el,eu am facut rau.si raul mi s-a intors in ultimii doi ani cu varf si indesat.am trecut pe langa el ,aproape scapandu-mi desenele.mi-am intors privirea spre coridor si-am marit viteza spre sala in care trebuia sa ajung.am fost o nesimtita,o mare nesimtita pentru ca l-am ignorat,sau ma rog ..mai urat spus am jucat teatru,prefacandu-ma ca nu-l cunosc.
a trecut de cateva ori pe langa sala mea.usa era deschisa.am vazut cum ma privea.ceva din ochii lui imi inspira bucurie dar ceva mai mult imi inspira o furie bizara.ma rog,sper doar ca orele de saptamana viitoare sa nu se coincida cu ale lui.nu vreau sa-mi infrunt greselile,si probabil ca nici intentia mea de a-i cere iertare nu a fost cu adevarat reala.reala..nu am vrut sa o fac pentru el,recunosc.sunt egoista si tot ce vreau sa indrept, pentru ca lucrurile bune sa se intoarca asupra mea asa cum s-au intors toate cele rele pe care l-am facut.

dar asta a fost azi.


ieri am realizat ca regret ca sambata am mintit primul iepure alb din viata mea(al doilea e la propriu animalul iepure).i-am insirat o serie de explicatii ilogice si fara sens.nu stiu ce-am vrut sa zic.eram furioasa pe comportamentul lui pozitiv.el stie ce simt si eu stiu ce simte,sau ce e in sufletul lui.dar mai stiu ca pot sa-l ajut.am putut mereu doar ca,a intors intotdeauna privirea spre alte orizonturi.
de la el astept inca acel cadou amuzant.il astept de vreo 2 ani.si cred ca mai trece un UNU MAI fara sa-mi primesc storcatorul.
de la el inca ma astept sa uite ca sunt nascuta in minunata zi libera.
de la el ma astept la atat de multe lucruri,negative si pozitive,incat mereu as vrea sa-i multumesc pentru condimentele pe care le presara peste viata mea,in mod direct sau indirect.
i-am multumit,deja,pentru o parte din lucruri.

maine-mi iau liber,pana luni.probabil ca am sa dorm toata dupa-masa.la fel si joi,am nevoie de odihna pana vineri cand imi iau masina si fug cu Nora si Roll spre Retezat,Park Fest.e optiunea numarul doi.optiunea numarul unu era Rebirth:Earth.dar acolo n-am cu cine sa merg.singura nu-mi surade pentru ca sunt mult prea antisociala si dependenta de un cerc,triunghi sau patrat cunoscut.eh asta e,nu le pot avea pe toate de ziua mea.probabil ca niciodata n-am sa pot,ergo fiinta egoista din mine va fi mereu nefericita de 1 mai.dar oricum,planul meu e destul de ok.implica aer liber,scene,lumini,oameni multi numai buni de pozat si muzica buna.de feelingul asta mi-e door.sunt satula de indoor parties.