temple of the moon.

When you dream there are no rules.
People can fly.
Anything can happen.




azi mi-am luat "il concedio" cum ar spune cumnatul unei prietene.
mi-am luat liber cu doua zile mai repede,pentru ca am avut nevoie sa ma odihnesc.ma asteapta inca un weekend nedormit,ma asteapta o saptamana plina de carti,caiete si desene,ma asteapta la sfarsitul ei o noapte de inviere si cu ea si singura data pe an cand merg la biserica.
mi-as dori sa am credinta aceea in Dumnezeu,pe care am avut-o in copilarie.mi-as dori sa cred ca undeva la capatul universului se afla un zeu,sau mai multi,sau pur si simplu se afla ceva.mi-as dori sa nu fiu incoltita de limitele necunoscutului.asa ceva e imposibil,m-am uitat la prea multe documentare pe Discovery.



am vorbit azi cu un vechi prieten.vorbit e mult spus,pentru ca am schimbat cateva vorbe.a spus in cateva randuri niste lucruri care mi-au dat de gandit."m-am saturat sa imi fac idealuri si sa le vad cum se prabusesc. M-am hotarat ca stiu ce vreau si e destul sa lupt ca sa am, chiar daca nu o sa obtin. Deep, I know. Cred ca m-am lovit la cap... dar gata cu traitul in trecut."
il stiam ca un tip pesimist.intradevar m-a cam socat ce a zis si cum spuneam,mi-a dat astfel o tema serioasa de gandire.m-a impulsionat sa ma redirectionez si eu spre borna cu plus a vietii,dar parca vad ca pe maine,imi dispare tot cheful.maine am sa-mi dau seama ca mi-e imposibil.



maine,pe langa dezamagirea ca n-am sa pot,ma asteapta o trezire foarte matinala(ironic,mi-am luat liber tocmai ca sa nu ma trezesc de dimineata),ma asteapta un drum de 2 sau 3 ore,depinde de trafic,ma asteapta-sper-un drum insorit,spre persoane cu soare la cap si zambet pe buze.



de asemenea,sper sa ma astepte si lesa,ca sa nu am tendinta,ca un caine prost ce sunt,sa trag iar la ceva ce nu trebuie,(ironic,nu ne-am vorbit un an,ca sa ne vorbim o noapte si iar sa nu ne mai vorbim un an),
continui sa cred ca nu-mi pasa.repet cuvintele amicului meu in cap,poate le invat si semnificatia.



azi e luna plina.