mi-e dor de.


mi-e dor de mare.de marea aceea cu gust de inocenta pierduta pe care o stiam.mi-e dor sa ma duc panala mare cu soarele in spate si drumul lat in fata mea.mi-e dor sa nu stiu sa conduc si sa-mi intind trupul pe bancheta din spate in timp ce-un alt personaj stapaneste volanul.

mi-e dor sa ma uit noaptea,de pe casa la luna.sa fiu in mijlocul pustietatii cu gandurile mele.sa fumez o tigara,si inca una si inca una,pana la ultima din pachet si sa plec a doua zi acasa,in oras plictisita si de sezlong si de hamac si de toata iarba verde.

mi-e dor sa stau intinsa a soare,ascultand muzica.sa simt caldura ca-mi topeste trupul,ramanand in urma ceara.mi-e dor de cineva langa mine.mi-e dor sa ma trezesc dimineata stiind ca e cineva important in viata mea.nu,nu doar prietenii si prietena cea mai buna.ei sunt din natura lucrurilor acolo.e firesc.e o chestie reciproca.

mi-e dor sa-mi beau cafeaua linistita.sa fac poze fara sa fiu constransa de idei.mi-e dor sa nu stiu nimic.mi-e dor sa fiu goala de lume,de impactul ei,de impactul trairilor.

de maine mai am o luna jumatate de scoala.care e de fapt cam o luna,teoretic.si apoi se schimba tot.examenele vor trece.probabil voi trece si admiterea.si probabil ca voi intra la fotografie.probabil ca in asta va consta toata schimbarea majora.moving on,sa doar in.am sa-mi continui studiul desenului,poate am sa ma apuc de pictura.am sa-mi fac un atelier mic din camera mea.proabil ca totul va fi foarte colorat.si viu.
aici,acasa,unde totul e arajat cum trebuie,nimic nu ma mai atrage.nici picturile de pe geam,facute in dimineti ciudate,nici pozele,nici tot aerul putin oriental.nimic nu mai e la fel.nimic nu ma mai atrage.
sunt intr-o apatie ciudata,amestecata cu un dor morbid.
nu mai am chef nici de cafeaua de la ora 9 ,deja programata.
nu am vlaga,nici sa mai respir.
mi-e sincer rau si vreau sa treaca.dar cand timpul are mersul neregulat,cum sa vreau sa treaca totul?totul sta pe loc,sau se misca foarte repede.

si vine ziua mea.si vreau sa plec,dar nu pot.

2 comments:

Anonim spunea...

Oi. Parabéns pelo excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer um pouco sobre o Brasil. Abração

Sunaina spunea...

http://bp3.blogger.com/_fS4yoGueOos/Rxtw8hZ0CvI/AAAAAAAAAPU/TuzAMoiW0ZU/s1600-h/Hot_pig_on_bunny_action.jpg ia de-aici :D