ie-pu-re!

a trecut azi iepurasul alb pe la mine.partea buna e ca a si ramas.si e ciudat,parca as fi presimtit totul.am visat aseara iepuri albi,mici si draguti.
Iepure,pentru ca asa il cheama,e absolut adorabil.e pretios ca un diamant,alb ca zapada,si moale ca puful papadiilor.topaie ca un nebun si fuge de colo-colo,alunecand frenetic pe pardoseala.e inca speriat,dar se acomodeaza incep incet.si-n fond,e normal sa fie speriat,daca a venit cativa zeci de kilometri pe motor.he's great.I love him.
follow the white rabbit...pentru ca am sa-l educ si iubesc si port cu mine cu masina,peste tot.
thank you guys,best friends a chick could ever have :).

si tot azi,iepurasul a adus un nou punct de inspiratie si gandire in viata mea.nu stiu ce o sa fie maine.nu am realizat nici ce a fost in seara aceasta.am vorbit tot felul de nonsensuri,pentru ca eram amandoi in stari mult prea cumplite sa discutam ceva normal,serios.
zambeste frumos,sau de fapt..rade intr-un mod cumplit si amuzant.
ah,in fine.
a plecat repede,dar a sarit o scanteie pe mine inainte sa plece,dandu-mi un milion de lucruri la care sa ma gandesc.si intre seara aceasta si ziua de maine sunt prea multe ore.si dupa scanteia de azi,nevoia mea s-a transformat intr-o cauza psihica majora.

Your touch intensifies
And I'm in the quicksand

2 comments:

Ioana spunea...

ce dragut e! asa cadou de la "iepuras" mai zic si eu :)

sa ai grija si sa te bucuri de el :X

te pup, sarbatori fericite!

Sunaina spunea...

te iubim!