saturday night fireworks.

My moon, my man's a changeable land
Such a loveable land to me
My care, my co-lead barber I know
There's nowhere to go but on


ne-am urcat in masina si ne-am dus spre padure.mi-era frica sa o iau spre baraj,asa ca am ales alte ocuri.peste tot insa ne-am impotmolit in filme ciudate.am ajuns la un capat de drum,unde niste utilaje mari,sapau in noroi.era intuneri si lumina lor de orbea.nu am inteles nimic,totul parea a se intampla la capat de lume,la sfarsitul si inceputul universului,unde se construia o noua viata.
drumul inapoi mi s-a parut mai scurt.ne-am oprit pe campia din parc.am stat acolo,intr-un frig acceptabil,al noptii de primavara.
ne-am uitat o vreme cer.era senin.am zarit si luna,mai lumina ca in seara precedenta.o stea cazatoare a taiat bolta.am vazut-o cu coltul ochiului.mi-am pus o dorinta.
eram toti intr-o liniste totala,intr-un delir emotional halucinant.si apoi,au inceput artificiile.
a fost un moment unic.am trecut de la paranoia tipica,la incatare totala.culorile erau fascinante.
am remarcat cu totii,ca eram foarte aproape de pamant.daca intindeai mana le putei prinde.carnea ti se putea arde,totul se putea desface in mii de bucati,carbonizate.
noroc ca eram in departare.

am mai facut cateva drumuri.in masina era cald si in drum spre casa,m-am trezit vorbind cu un omulte simpatic,despre deliruri,festivale in aer liber,culori si mitologie.am realizat ca suntem vecini de strada,doar ca eu stau mai la capatul ei.
ne-am spus noapte buna.
am ajuns si acasa,desi m-as fi intors in oras.mi-era prea somn si dintr-o data prea frig.
toata noapte-am stat treaza,uitandu-ma la house.
nu e problema.toata ziua,am stat in pat,traind inutil doar ca sa fac umbra pamantului.

cu o zi inainte,am prins soarele de-un colt si-am plecat la pozat.ne-am simtit bine,lasand orasul in urma.am ajuns in tot felul de locuri,pe drumuri cu broaste sau cratere.am trecut pe langa casa unei fiinte tare dragi mie.am crescut alaturi de ea.mi-e un fel de a doua mama.am vazut-o in curte,singura.mi s-a parut cea mai trista imagine din ultima vreme.n-am avut puterea sa opresc si sa o salut.nu vroiam sa ma cufund in tristete si mai tare.cel putin,nu si in tristetea altuia.
seara a fost rece.am racit,jucand fazan pe formatii cu niste oameni faini.am ras de rasul haotic al unui nene.acum imi tot amintesc formatii pe care nu le stiam atunci.
nu pot sa gandesc cand sunt presata.


her superman and sun


our special Ralu.

1 comments:

Sunaina spunea...

esti aici langa mine si te tin in lesa super bine. ti-am bagat si-un punch si esti a mea :D nu uita de Pufiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. o sa faceti pufuleti :D