july,again.

e iar iulie si nu reusesc sa-mi dau seama cum de a trecut timpul asa de repede.as putea spune ca e un mister,dar ar fi deja prea banal,pentru ca totul a fost pentru mine un mister,in ultimii doi ani.
despre timp,vechea mea problema...nu pot sa spun decat ca pe un desen mai vechi,scria ceva foarte adevarat si potrivit starii mele din ultima si lunga vreme."irregular time flow"

vara in care ma aflu e deosebita din toate punctele de vedere.soarele topeste asfaltul si apoi ploaia torentiala il raceste pana in punctul in care diferentele de temperatura il crapa.florile sunt prea timide sa creasca,fructele sunt precoce.
nici rosile nu mai au gust,iar cele de gradina sunt elemente unice,scumpe,foarte pretioase.
mi-e dor de o gradina cum aveau prietenii parintilor mei,la tara.eu n-am gradina.gradina mea e cu flori si oricum de cand n-am mai fost la casa,atat de mult timp a trecut incat si florile s-au saturat sa astepte.

vechea mea stare,cea de plictiseala acuta,se manifesta din nou cu sadism.desi as avea atat de multe lucruri de facut,nimic nu ma poate stimula sa ma apuc de treaba.azi am reusit sa lucrez la cateva poze.ar trebui sa fac cateva mai multe..dar mi-e imposibil.
si apoi,mi-e asa de dor de cateva specimene ce populeaza planeta,tara si sufletul meu,incat gandu-mi fuge automat la ele.si ramane acolo,printre amintiri si zambete ore in sir.
mi-e frica de o depresie.
mi-e frica rau.


4 comments:

CuriosityKilledMe spunea...

congrats on your results, missy.

Suz spunea...

oh damn,de unde-mi stii resultatele?

EightMoreLivesToGo spunea...

Ahaha, spy-a-lot is my middle name and the internet is of help, you know :>

Suz spunea...

well..thanks for being nice :)
apreciez asta.