asumarea consecintelor.

cand te angajezi,in viata ,sa urmezi un drum,trebuie sa fii constient de consecintele bune sau rele ce au sa-i urmeze.
m-a fascinat ca,in seara asta,am avut ocazia sa ma enervez deosebit de tare pe un om care nu cunostea acest lucru.sunt o oaza de liniste il ultima vreme,am tot afirmat-o.sunt stresata,dar linistita.ironic lucru,chiar daca e in contradictie totala.sunt implinita din pnctul de vedere al sufletului meu.e liniste acolo pentru ca sunt constienta de absolut toate consecintele drumului pe care-l strabat acum.stiu ca undeva la capatul lui pot zambi fericita sau pot sa cad intr-o tristele bazata pe dezamagire.binele si raul are valori egale in balanta mea.
am invatat sa ignor lucrurile care ma pot trage in jos.am invatat sa bag in seama gandurile apasatoare.am invatat sa le transform intr-o masa plutitoare.si merge pana acum,treaba foarte bine.
imi zicea persoana din seara asta,despre cum ziua lui de nastere a fost stricata din nou din diferite motive.cum persoana pe care o iubeste l-a dezamagit a nspea oara si cum el se simte de rahat.singura mea replica,multa vreme a fost "asa,si?"
am incercat sa-i explic ca nici pentru mine ziua de nastere n-a mai fost ceva frumos, de mult.am avut mereu ghinion.am incercat sa-i explic si cum,atunci cand iubesti accepti tot ceea ce persoana pe care o iubesti, ofera.ii accepti schimbarile chiar daca ele te dezamagesc sau te intristeaza,ii accepti temperamentul chiar daca te scoate din sarite si mai mult,daca o iubesti cu adevarat o accepti asa cum e,chiar daca ea nu-ti ofera nimic in schimb.si ca ,doar din act pur egoistic,nu-ti poti spune "pana aici".nicioadata cand iubesti nu poti oferi libertatea persoanei,pentru ca in fond si tu iti doresti macar o clipa de fericire cu ea.
mi-a trebuit mie sa trec printr-un asemenea lucru ,ca sa constientizez toate acestea.

iubesc,accept,sufar,plang,ma bucur.dar nu-i cer nimic,pentru ca nu am nevoie.existenta persoanei,pentru mine e suficienta.a fost mereu,iar viitorul ascunde intotdeauna multe enigme.
cand am constientizat ca iubesc,am stiut "marfa".am stiu mereu ca poate sa existe nefericire totala,sau ore de tacere in care am sa ma simt cea mai fericita persoana din lume.
am avut scapari ultra egoistice in care i-am zis tot ce-mi doresc,tot ceea ce-si doreste subconstienul meu.dar nu mai e nevoie sa fie spuse.
de scapari toata lumea are nevoie,fie ca sunt ele sub forma unor declaratii de iubire sau de ura,fie ca sunt ele manifestari verbale violente.

fascinatia din seara asta a venit din mila pe care o cerea persoana asupra situatiei sale.atat direct cat si indirect.facea haz de situatia sa,in timp ce combina bere cu cafea ,devenind o existenta hiperenergica,invaluita in energie negativa.urasc oamenii care cersesc mila prin astfel de gesturi.
urasc pentru ca am trecut si eu prin astfel de faze.e josnic sa fii in asa fel si oamenii,in general nu ar trebui sa fie josnici.avem cu totii coloana vertebrala ca sa stam drepti,in fata destinului.
a cere ajutor,nu e josnic.prefer acum,sa cer ajutor cand simt nevoia sa strig.prefeer sa cer ajut persoanelor apropiate din jurul meu,sau mai bine,orefer sa-mi cer mie ajutorul.eu pot sa mi-l ofer cel mai bine,prin izolare si meditatie.


ah meditatia!
fascnatia mea,s-a transformat intr-un final intr-o ura de scurta durata.am urat acea persoana pentru ca-mi distragea atentia de la principalul lucru care se petrece in viata mea,acum.si aceea e admiterea.mi-a distras atentia si m-a trimis cu gandul la persoana care la ora aceea ,precum si la ora asta e la ceva chef,pe paduri.mi-am tot imaginat-o acolo..
mi-am imagiant multe lucruri.
ori,eu trebuie acum sa-mi imaginez doar admiterea.doar eliminatoriul.doar fisa de intrare pe care poate sa scrie "admis " sau "respins".
adica binele si raul.adica implinirea mea cu adevarat sau implinirea mea,in cine stie ce alt domeniu,ca act compensatoriu al universului.si daca in plan sentimental ma confrunt cu silueta care doar exista,neputand sa fac nimic pentru ea,deci pentru mine..atunci?atunci de ce nu m-as implini macar pe planul carierei?
binele si raul.
si nu in ultimul rand egoismul acut,de care sper sa scap intr-o zi.
si subcontientul apasator.
Have no fear, there's no fear about it
Nothing on top, gravity check, we got it

Everything spins my thoughts, spin around you,

Imminent crush , directions colliding.

1 comments:

HelloSaysTheDevil spunea...

ah, elefantii bizari.