violent and young.

ieri am stat toata ziua cu sufletul in pioneze.eram sigura ca am sa-mi pic bacul la geografie,pentru ca scrisesem foarte multe magarii.m-am calmat in secundele in care am schimbat cateva vorbe cu acelasi el care ma calmeaza si ma tensioneaza,de cand il stiu.(si da mi-e atat de dor de el,incat tot mai multi tipi mi se pare ca-i seamana ..fizic)
si apoi am primit un telefon.am fugit la scoala cu mama,dar pentru ca sunt o superstitioasa nu m-am dus sa-mi verific rezultatele.nu m-am putut cobori din masina nicicum...ma rog,pana in clipa in care s-a intors mama de la avizier si mi-a spus aproape tipand "da-te-n pizda matii jos din masina ca ti l-ai luat cu 9.36".mna si-am tipat,si m-am bucurat ..nici macar nu mi-am inchis masina,nici n-am stins luminile ,nimic.am fugit printre colegi la panou.mi-am vazut numele,al 3-lea pe lista.rezultatul la geografie a fost mic,dar mult mai mare decat ma asteptam.la filosofie am luat 9.80,mi-am scazut pentru ca am vorbit de Bergson,dar i-am zis Sartre.la romana am luat de asemenea 9.80 desi ma asteptam la un 8(avand in vedere ca am povestit mai mult la subiectul al treilea ,decat sa comentez).la engleza,constienta de greselile mele nota a fost asteptata 9.70.
media e mai mare decat ma asteptam si pe deasupra e multiplu de 3 : 9.36.
sunt foarte bucuroasa, tinand cont ca doar in ultimele trei saptamani m-am pus pe invatat.
de asemenea,orgoliul meu e putin crescut ,uitandu-ma la mediile mai mici ale colegelor mele care s-au chinuit sa invete si au luat meditatii tot anul.well..I guess I'm not that stupid as I thought I was.


ieri seara/noapte binenteles ca am sarbatorit reusita.
sarbatorit in asa hal incat pe la unu eram in masina chinuindu-ma sa dorm pe scaunele din fata.
filmele dinainte sa ajung in masina,au fost diverse.am fugit pe camp,sub clar de luna,crezand ca sunt intr-un film cu tema medievala.am admirat stelele,am vazut diferiti oameni care eram de fapt alti oameni.hehe..




dimineata nu mi-a fost bine.nici acum nu mi-e,trebuie sa recunosc.
am baut deja 5 litri de apa,sucuri de lamaie,m-am chinuit sa si mananc ceva,dar mi-a fost imposibil.



am iesit si cu colegii sa sarbatorim.eram in mijlocul delicioasei inghetate de fragi,cand m-am uitat la lingurita si mi s-a facut instant rau.ah da!de aia m-am lasat eu de baut si amestecat diverse treburi!

mmm..
a fost un weekend absolut reusit.azi a ajuns si fratello acasa.mi-era dor de el si pentru ca nu aveam cu cine sa ma cert(parintii mei au descoperit ca daca nu ma baga in seama ma calmez) si pentru ca nu am avut cu cine sa ma uit si sa sa rad la Mircea Badea(si cu ai mei a fost ok,dar cu fratemeu pot sa comentez mai beciznic) in fine, si pentru ca ..nu stiu.sunt diverse motive.
s-a intors cu o gramada de lucruri pentru mine.m-a surprins placut,pentru ca mi-a demonstrat ca ma cunoaste foarte bine.my presents: un tamtam/bongo,absolut potrivit pentru starea mea de spirit si camera mea,sapunuri si geluri de dus micute si dragute(din hotel,pentru ca eu colectionez asa ceva) ,creioane colorate de artizanat,sapunuri din tot felul de uleiuri,pentru ca stie cat de mult ador produsele genul asta,bautura traditionala,si asa mai departe.


de maine..nu de maine,de marti sunt back in bizniss.ma reapuc de desen,trag tare sa termin portofoliul,hm...adica tot ce asteptam sa fac inainte de BAC.trebuie sa spun ca parca nici nu am dat examenele.am avut emotii foarte mari inainte sa le incep,dar acum imi dau seama ca nu aveam de ce.totodata,asa de repede au trecut ultimele doua saptamani,incat tot ce pot sa sper e ca si urmatoarea luna sa treaca la fel de repede si sper ca peste o luna sa fiu la fel de bucuroasa ca si azi.

P.S. felicitari Ioana!! esti un geniu!

1 comments:

Ioana spunea...

ei, na! geniu =)) merci mult! felicitari si tie pt. note si sunt sigura ca la admitere o sa ai un succes si mai mare! pentru ca meriti si se vede ca iti doresti asta.

as vrea sa urmarim macar o data in viata asta o emisiune de-a lui Badea impreuna :)) sunt sigura ca am avea ce comenta!

muuulta bafta la admitere, sunt sigura ca le va placea portofoliul tau! iar legat de ultimele fotografii (autoportrete), sunt excelente, pline de feminitate si frumusete. mergi pe drumul asta.