cuierul.

azi am reusit sa ajung la magazinul DIY .parca as fi fost un copil intr-un magazin cu dulciuri.tot felul de margele si paste colorate,sfori de nailon sau de panza,ata colorata, elastica ,inchizatori si verigute.am gasit un cuier simplu,de lemn ,pe care vreau sa-l personalizez.a fost primul obiect de mobilier cumparat pentru mutarea din toamna.pana acum mi-am cumparat o gramada de esarfe si textile bune de aranjat o camera in stilul adorat,dar mobilier nu.cuierul se bifeaza ca fiind obiect de mobilier.
eram cu maria si radeam amandoua de anii ce-au trecut.ne-am uitat la cuier si-am realizat ca am crescut.ca nu mai suntem copilele din clasa a noua,care fumau dupa scoala sau care fugeau de la ore sa piarda vremea.ne-am strans in brate ,viitorul ne asteapta si se indreapta spre noi cu pasi repezi.


abia astept sa treca si luna iulie.ma uit pe listele cu evenimente si vad cat de multe ocazii de 'phun and partey time' pierd,dar parca nu mai simt nicio remuscare.in doua saptamani stiu daca sunt admisa sau nu la arte.dupa eliminatoriu,celelalte doua probe sunt ca si luate.cred ca si la eliminatoriu,voi fi ca la bac la orale:atat de plictisita si obosita,incat abia voi astepta sa se termine ca sa pot pleca acasa si sa dorm.
si ma gandesc,ca acasa,daca voi lua egzamenul nu va mai fi 'acasa' cel pe care-l cunosc.nu va mai fi camera mea intunecata de unde se aude mereu muzica ciudata,nu va mai fi camera lui fratemeu unde dupamasa ,timpul trece mai usor pe canapea,nu va mai fi bucutaria unde pe masa se nasc povesti si accesorii din argila colorata.
si atunci?acasa va fi un nou spatiu.alti patru pereti unde nici mama si nici tata nu vor mea avea nimic de spus.vor fi alti patru pereti unde voi invata sa supravietuiesc,sa ma simt bine.alti patru pereti intre care voi visa.patru pereti unde voi putea sta seara langa un el,in pat,simtindu-ma libera.
e o responsabilitate tot viitorul.tot ce ma asteapta e o provocare imensa.viitorul e o schimbare radicala si o trecere de la mic la mare.examenele sunt acel drum initiatic de care se vorbeste in basme.
poate ca viitorul e basmul meu.numerele magice exista deja in el si toate-s prime.

cuierul meu de azi, a fost cumparat din banii primiti de la matusa mea.am fost ieri cu mama in vizita la ea.nu-mi iubesc prea mult rudele,de fapt pe ea nu o iubesc deloc.nu mi-e indiferenta si pot sa spun ca prezenta ei in viata mea nu inseamna nimic bun.trecutul ei pastreaza fapte urate ce se rasfrang asupra mea acum.cred ca remuscarile ei din prezent sunt mari si multe.
probabil incearca sa-si spele pacatele savarsite in fata parintilor mei si rasfrante asupra mea.
mi-a dat bani,pe care i-am acceptat fara nicio jena.
mi-am cumparat si hartii,pe care am inceput sa le folosesc azi,la desen.am reinceput desenul si m-am simtit tare bine azi,singura in sala reanjata.singura de fapt la tot etajul.a fost interesant.
am primit de la matusa mea si iarba pentru marele Ghetsby cnoscut si sub numele de Mircea sau Pufi.avea matusa si o pisica.pisica mi-a adus aminte de animalul ei,prin sariturile ciudate si dezordonate pe care le executa.am cules si fragi,dupa ce mi-am pierdut privirea in biblioteca imbacsita de carti ,praf si multe lucruri cu tenta kitchoasa.