randon post.

si cu si fara contestatie mi-am picat examenul.aam vazut numele unor oameni cu lucrari mai proaste ca ale mele,care au intrat.sistemul educational din romania da gres intotdeauna.
m-am resemnat deja,oricum era in calcul si failing the exam.
maine ma intorc acasa and I'm sooo gonna have a long and relaxing weekend.with 20 hours of sleep,and watching again and again all 5 seasons of House.
ai mei sunt ciudati,imi tot spun ca "un sut in cur este un pas inainte,alexandra!".
well.asta e.cred ca mai incerc in toamna.dar sper macar sa intru la publicitate.I'm used to studing something I don't really like.si daca intru la publicitate,o sa fiu colega cu roli.daca intra si el.chiar colegi de grupa.
conteaza sa ma mut in cluj.universul compenseaza sooner or later,totul.chiar si un big big fail thingie ca mine.

trebuie sa-mi sun profa de desen.restul o sa alfe pe parcurs.de pe blog si din ranjetul meu ce exprima clar si concis "da!mi-am picat examenul..si ce-i?"

chiar l-am picat.cu o noapte inainte ma gandeam ca exista un motiv bun sa mi-l pic.exista un singur lucru pentru care as arenunta la tot.habar n-am care e faza.e destul de big,dar intotdeauan exista mistere in univers.cojones!
eh si ce daca l-am picat?
sa bem in continuare si pentru asta!doar sunt romanca si romanii,in general,sarbatoresc orice.

peace and love love.

P.S. watch "The Wendell Baker Story" pentru multe clishee.de fapt watch it while you're not fully coherent and in the ability to think ok. it is soo much fun!


1 comments:

Andreea spunea...

Ioi..da.. de exemplu ala ce i-a facut la tipa ochi de egipteanca si cap sferic tot a intrat, dupa contestatie. Deci nu pot sa cred ca nu ti-au dat. Imi pare asa de rau, crede-ma :( Si da, si pe mine m-au respins la publicitate dar...idiotii tot idioti raman, noi sa fim sanatoase.

Sa speram ca se mai face o sesiune la toamna si ca o sa intri atunci...chiar vreau sa reusesti. iti tin pumnii!

Andreea :)