deci,cum se intra?

sunt complet dezamagita de sistemul educational universitar din romania.adica de modul in care se fac admiterile.am avut media relativ mare pentru admitere,ba chair egala cu cea a unor admisi.insa greseala mea a fost ca nu mi-am trecut prima optiune taxa.astfel persoane cu media 6.96 au intrat la Publicitate,doar pentru ca au avut inspiratia sa treaca la optiunea 1 taxa si nu buget.astfel ,pana si elevi cu medii de admitere de 9.60 au fost respinsi.criteriul de departajare in caz de medii egale erau notele la romana oral si scris.dar nu s-a mai tinut cont de asta ci de optiunea taxa/buget.
mi se pare absurd.
explicatia data azi pe site a fost urmatoarea :

In atentia candidatilor respinsi

Dupa cum este stipulat si in fisa de inscriere, candidatii care au ca prima optiune Publicitate TAXA au prioritate la acordarea locului la specializarea dorita.
Acesta este motivul pentru care unii candidati cu medii mai mici sunt declarati admisi, in timp ce alti candidati cu medii mai mari (dar care au Publicitate TAXA ca a doua optiune) se regasesc pe lista celor respinsi.

Va multumim.

pe fisa de inscriere scrie in felul urmator :

Doar candidaţii care optează şi pentru locurile cu taxă vor putea ocupa unul din aceste locuri în situaţia în care au fost respinşi de la locurile bugetate.


dar e ok.e bine.totul se face haotic si fara sens.vorba lui Mircea Badea , "traim in romania si asta ne ocupa tot timpul."si tot la fel ca si Badea am sa rapund peste un anumit numar de ani,oamenilor care m-au dezamagit dar impulsionat sa merg mai departe :"multumesc pentru ca nu m-ati acceptat atunci,pentru ca mi-e mult mai bine acum"

hai hai,ca e bine,se poate si mai rau si doamne cum m-am obisnuit sa ma astept deja la asta!

1 comments:

Ioana spunea...

absolut execrabil. aici se vede "enteresul" material al universitatilor. sa aiba cat mai multi studenti la cu taxa, ca e foamea mare de bani! iar valoarea...undeva la categoria "Respinsi".
dar imi place de tine ca te mentii tare pe pozitie. si ca esti optimista pentru viitor. l-ai citat bine pe badea :)) (imi amintesc faza aia cu angajarea la realitatea).

poate nu era locul tau acolo unde te-au "respins". poate ca e mai bine asa si o sa-ti fie mai bine unde vei ajunge :) iti doresc asta, sa fii mereu demna si increzatoare in fortele tale! felicitari pt. admiterea la CRP!

vacanta placuta si imbratisari calde >:D<