cocktail.*edit*

ma dor picioarele.mi-e foarte,foarte somn si abia astept sa mananc ceva ca sa pot dormi putin.
hmm,sala 1, nr. 14,sevalet.model urat.puteam sa pic la barbat dar n-am mai desenat asa ceva.
femeia mi-a iesit ca toate femeile pe care le desenez.aduce ceva a modelul de ghips dupa care am lucrat atata vreme.in sala mea am vazut lucrari foarte bune,dar si lucrari dezastroase.a picat portret,bust.norocul meu,caci daca era sa desenez maini,imi ieseau carnati.
nu stiu la ce sa ma astept.eu ca intotdeauna ma astept la ce-i mai rau.o fi o forma de subapreciere.
sunt 58 de candidati la foto-video.2 pe un loc.
m-am intalnit si cu o colega din liceu.nu ma asteptam sa o vad acolo.credeam ca merge in anglia la studii.portofoliul ei nu e fantastic.dar stie sa deseneze.a avut profil.inca ceva ce de am scapat.am noroc.sper si maine la noroc.
oamenii cu care am intrat in vorba(incredibil,dar am stiut sa fiu sociabila) sunt foarte faini.ma gandeam ca mi-ar putea fi colegi.si mi-ar placea.unul din ei seamana cu el.ceva din fizionomie imi aducea aminte de el.binenteles ca un specimen ca acela e unicat.dar a fost placut sa-mi intorc capul,imaginand o alta persoana,draga.
am emotii.prea multe emotii.inima mea nu mai rezista mult.


***

e dimineata,e frig,soarele e undeva pe cer,i se vad razele din spatele norilor.
imi beau cafeaua,un ness la care am zambit cand am vazut cum mi-a iesit spuma,parca in cautarea unor vremuri de reugiu sufletesc.emotiile mele sunt chiar mai mari acum decat erau aseara,sau ieri.ma intreb cum o sa arate modelul si la ce o sa pic.
sper sa nu fac vre-o magarie,vre-un kitch.si sper sa nimeresc un semiprofil.

1 comments:

Anonim spunea...

so? so? :)
e de bine, missy?
*good luck*