ora de gandit.

13 mai 2008.
00:13 a.m.

in mai putin de 10 ore am teza la franceza,dar gandul nu-mi sta la invatat deloc.cand vine vorba de franceza imi vine sa rad,pentru ca-mi amintesc de niste dialoguri hilare,de niste lectii reciproce de franceza.

"-je mange one portocal
-nu one portocal,un orange!
-je suis innocent"

"-uite o expresie faina : je suis la bas"
- je suis trist la-bas".

trecand de asta,ma gandesc la weekendul ce a trecut.la minunatia si grandoarea lui.
la vineri noapte,la drumul plin de zambete,melancolie,cantec.la continuarea lui in vis si apoi in ungaria,in taramul realitatii.ma gandesc la iepurele alb(propiu si figurat).
Ma gandesc la..cum ne-am imbatat sambata noapte si eu si adina,cum pe la 4 fugeam pe stradute pentru ca ma simteam si credeam Edie Sedgwick din cauza starii avansate de prafuiala in care ma aflam si din cauza jeansilor.Aveam flashuri din film.Chiar ma vedeam din extorior ca fiind ea.
Ma gandesc la Cannabis Tea-ul dela 4 jumate.(legal one :-<)
Ma gandesc la sfarsitul lui mai.
Ma gandesc la ce urmeaza dupa mai.Cate drumuri.Masina,muzica,soarele.
Fatboy Slim.Peninsula.Libert Parade.Si cine stie cate-or mai fi.
Ma gandesc ca pc-ul meu sta sa crape.Imi trebuie un hard nou.
Ma gandesc la toate pozele de la Dilinja,pe care nu o sa le recuperez daca imi crapa hardu.
Ma gandesc ca maine a ore de la 9,ca pot sa dorm pana la 8.
Ma gandesc ca trebuie sa mai slabesc vreo 6 kg,dar mi-e asa de lene sa ma apuc de exercitii si redus din mancare.
Ma gandesc la bronzul de vara,la soarele de vara,la pozele de vara,la oamenii pe care o sa-i mai vad sau nu la vara.
Ma gandesc ca la sfarsitul lui mai o sa am tatuaj cu un iepure alb.
Ma gandesc la iepurele alb.Ma gandesc ca mi-e de drag si cum nu pot sa fac nimic.
Ma gandesc ...nu ma mai gandesc.

Ba da,ma mai gandesc la cat de obsedata sunt de Soko-I'll kill her si ma intreb : cate piese se vor mai scrie pentru...mine?


1 comments:

Sunaina spunea...

eu nici nu mai trebuie sa imi scriu pe blog,ca in mare parte se regaseste aici ceea ce simt/am facut ucihendu asta. hahaha.ailaviu.si pe el,cred.

imi place de nenea destinu....imi place si de Cristi,vad ca tine cu noi totusi...pe valuri,dar merge treaba ;)