moira.


ti s-a intamplat vreodata sa ai un cuvant in cap si sa nu stii de unde-l stii?sa cauti indleung nume de cantece,carti unde l-ai fi putut citi,filme,emisiuni tv,pereti unde ar fi putut fi scris?

ei bine,sufar de cateva saptamani de boala asta.


"moira".ma trezesc dimineata cu el pe buze,visez noaptea,cin putinele orele pe care le dorm,ca strig pe'un camp gol,nisipos "MOIRAAA".
am cautat in 20 de gb. de muzica goa si psy daca nu e numele vre-unei piese.am cautat in ceilalti 40 de gb de muzica -nu am gasit. am cautat in ultimele carti citite,in manuale,m-am gandit in ce filme asfi putut sa-l aud,in ce emisiuni sa-l vad.rezultate nule..
azi m-a palit inspiratia.am dat o sansa eternului google,principiul vietii mele cibernetice,situl dumnezeu fara de care toata viata mea virtuala ar fi nula.

am gasit.

habar n-am de ce a cuvantul asta in cap.e legat intradevar de goa,india.
explicatia lui probabil e strans legata de starea mea de spirit,de ceea ce sunt.probabil sufletului meu a strigat la nivel inconstient,numele lui.probabil ca acum ca am gasit explicatia,imi dau seama cu adevarat de ce si cum.
probabil o sa scap de obsesia lui.dar cel mai sigur nu,pentru ca tot n-am gasit raspunsul la intrebarea "de unde-l stiu?"