lupta dintre gazda si spirit.

nici nu m-am trezit bine si-mi dau seama,ca intre corpul meu si mintea mea se da o mare batalie.deocamdata,corpul castiga,pentru ca fiecare celula ce-l alcatuieste ma doare.cateodata cred ca-mi petrec orele noptii intr-o stare de inconstienta in care ma iau si umblu pe strazi si fac diferit lucruri.ar fi o explicatie pentru vanataile inexplicabile pe care le am pe corp,pentru durerile musculare,pentru durerile de cap groaznice de dimineata.
acum ma simt de parca as fi mahmura ,dar dau vina pe somn.cred ca totusi am dormit prea mult.10 ore mi se par asemenea infinutului finit.e subinteles ca intreg corpul mi s-a obisnui cu maxim 3 ore puternice de somn pe noapte/zi/dimineata/etc.

acum sunt constienta ca am o mie de lucruri pe lista "to do" de azi.
sunt o mie de lucruri imporante sau mai putin importante pe care zi corpul meu trebuie sa le faca.aici se da si batalia.mintea-mi zice "ridica-te si pune-te pe treaba",in timp ce curva asta de cadavru ambulant striga "taci dracu".

trebuie sa fac curatenie,sa -mi pun haine la spalat,sa-mi reorganizez orasul (nu se mai inchide,am prea multe haine si prea putine port de acolo) ,sa fa un dus,sa-mi fac manichiura(urasc partea asta),sa-i fac pedichiura(urasc si mai mult pentru ca procesul de man & ped dureaza undeva pana la 3 ore) ,sa-mi spal parul ,sa-i pun o suta de masti,sa-l indrept(arat ca muma padure),sa-i fac tatei registru de casa,sa-i reorganizez dosarele,sa-i introduc in calculator cele 200 de dosare noi,sa-i reorganizez si mie toate foile de la scoala,eventual sa-mi invat la latina,istorie si romana,sa ies in oras,sa beau 300 de cafele,sa petrec timp si cu mama.

si se mai uita lumea urat la mine cand zic ca mie-mi trebuie zile de 48 de ore sa -mi termin treaba.