sunshine.


am uitat cat de greu e sa lucrezi in flash.am uitat multe chestii si recunosc ca mi-am iesit din mana.foarte tare.[e musai sa pun mana pe carte sa-mi amintesc].
am trecut pe html.e mai putin greeu si tin minte mai multe.desi iese ceva foarte simplu si banal.daca ce-mi imaginez eu ar putea fi direct pus pe ecran,m-ar baga la inchisoare pentru excelenta [haha!]

pe procinema e matrix.de fiecare data cand ma uit la el,gasesc ceva nou.azi am aflat ca pe tipa cu iepurele alb o cheama ca si pe mine.e clar.!e un semn.

sunt bine dispusa,desi ma doare inca stomacul.


peste cateva minute e ziua domnisoarei Soare.
ai lav iu tanti:) sper sa fi fericita toata viata ta.

1 comments:

Sunaina spunea...

esti cel mai frumos cadou ever. ai grija de tine,si de tot.restu ti le zic laiv.


multumeeeeesc