drumul spre altceva.


m-am trezit pe la trei.ma dureau toate dar habar n-aveam ce zi avea sa ma astepte.
am apucat sa fac curat in casa,sa-mi mut (iar!) mobila prin camera si sa fac un dus.

pe la 6 fratemiu mi-a zis ca mama Alinei(colega de la firma unde lucreaza si unde am lucrat) a murit azi noapte in somn.heart ATTACK.

o serie de imagini ciudate m-au cuprins.imi imaginam cat de stupid trebuie sa fie,sa-ti saruti mama seara,sa o lasi bine si fericita si ,dimineata chiar inainte sa pleci la servici,sa o gasesti moarta.grat excuse for missing work,though.

tatal a murit mai demult,sora ei casatorita.
m-am gandit cat de singura a ramas si cata nevoie are acum de oameni.
am vazut ca de trista era si ne-am dat toata silinta sa o imbarbatam.
m-au cuprins alte imagini,din drumul spre ungaria.cand radeam pe drum si cand ne prosteam prin mall,prin piata,la restaurant.

cum toate intr-o saptamana se schimba din rau in bine,din bine in rau...?

n-am fost in stare sa-i zic prea multe.i-am zis doar ceea ce pe mine m-a incurajat in toate episoadele maniaco-depresive : " cand ajungi la fundul prapasitie nu mai ai unde sa cobori.trebuie sa-ti feci mainile,sa te prinzi de zid si sa incepi sa urci."



e o enigma.viata intrega,moartea,drumul spre ea.
e de fapt un alt moment,superior,al vietii.