travelling but not moving.


hei hei,e vineri dimineata,aproape de ora 2.
maine plecam.maine chiar plecam!!!
mi-am facut le bagaj.de fiecare data cand imi fac bagajul pentru cate-o calatorie,imi zic acelasi lucru :e al naibii de greu sa fii femeie.rucsacul nergu mi-e plin de haine.stau 3 zile si habar n-am daca o sa le imbrac pe toate.pe langa asta,mai am o geanta medie plina cu cosmetice:gel de dus, sampon,balsam,creme,tusuri pentru ochi,parfumri,agrafe de par.si pentu ca acolo mai aveam loc,am trantit si Trainspottingul(la naiba,n-am avut timp sa-l termin) si cursul de legislatie(daca tot e sa stau atata timp pe drum,macar sa mai trag un ochi peste lege si reglementari).

meseria ma indeamna sa-mi pun si ambele aparate foto.inca o geanta.

trebuie sa-mi iau vreo doua filme.
tebuie sa-mi incarc acumulatorii.
trebuie sa..?
am inca impresia ca uit ceva.
sper sa fie doar o impresie.

mi-e asa de somn incat mi se inchid usor usor ochii.astept sa mi se usuce oja.
am o mie de lucruri in cap.doar doua cu eticheta "nu mai am rabdare.vreau acuuum".

si totusi.am nevoie de 12 secunde.dupa inchisul usii,am de lasat 3 bagaje jos,si nu unul.

1 comments:

Sunaina spunea...

cred ca si 3 secunde i se vor parea o eternitate :D vezi sa nu puti =))