planuri versus tanga rosii.


ne facem planuri.plecam pana la urma la Gura Humorului.suntem extaziate de tot ce o sa fie.
drumul pana acolo are deocamdata tenta neutra.sunt o gramada de ore pe tren.ajungem noaptea pe la trei.nu stim nici zona nici unde e hotelul.dar stim ca mergem.

gandul nostru e in o mie de directii,gata sa fie impachetat si el el in tonele de bagaje(majoritatea inutile) pe are le ducem.

off road,zgomot,fum,motoare,SUZukiiii,funny people,(sa speram) happy people,liniste,voronetul,poze,trepied,trepied,drum,alte poze,tone de machiaj,internet wireless,muzica,soare.

s-a hotarat ca daca gasesc seara,o pereche de tanga rosii pe clanta,eu trebuie sa dorm pe hol.desi e doi-unu si ar fi trebui,conform regulilor,sa raman in camera.

o sa o beau cu menajera,ca doar si eu sunt o "maid",chiar daca una verde.
sau o sa fug la celalat hotel unde pe usa o sa scrie "aia care sufera".

nu,nu-mi place.prefer menajera.
pe bune.
stiu ca fericirea adinei sta in semnul de pe clanta.sper din tot sufletul sa se si intample minunea.
sper,ca doar Cristi (ala micu de e vecinu tuturor) nu poate sa ne deteste pe amandoua atat de tare.
le vai.

maine cumparam bilete.
maine e deja miercuri.
joi ne facem bagajele.
vineri o sa topai toata ziua.
vineri seara suntem pe drum.

Bucovina,Gura Humorului...HERE WE CUM!

5 comments:

Anonim spunea...

Cum in peace! Maine sunt deja acolo! :D Yeee! ;)

Suz spunea...

ooo deci esti participant activ la oata treaba?
:)

Anonim spunea...

Sunt activ dar nu-s concurent... ;)
Am si eu rolul meu in organizare...

Suz spunea...

ooo frumos frumos.

poate ne vedem pe-acolo :P

Anonim spunea...

Oare ne-om fi vazut? ;)))

Apropos, am pus niste poze multe pe site. http://www.bucovinaoffroad.ro/foto2008.php