intre reactie si control.


Robbed of ration,
Instinct gives rise.
Robbed of ration,
Audacious and precise.
The body lunges forward
Defeating time...
You can find it if you...
Just let go, let it go, just, let it go


Fischerspooner-Just Let Go


i-am luat azi mamei flori,nu doar pentru ca ea si tata fac azi 27 de ani de casatorie,ci pentru ca s-a purtat frumos cu mine cand a vazut ca de rau imi e,desi amandoua am promis sa nu ne mai vorbim.
m-am dus si i-am dat florile,la servici.i-am zis ca-mi pare rau dar ca nu vreau sa aud ce mai are de zis.a acceptat.m-a iertat.stiu ca intr-un an o sa duca lipsa certurilor.
stomacul meu e tot varza.ba ma apuca cate-o foame crancena (daca nu mananc in 5 secunde lesin) ba ma apuca o scarba totala de mancare.ba mi-e rau,ba mi-e bine.
doctorul mi-a zis ca e pe fond nervos si mi-a zis ca ar trebui sa ma linistesc,dar pentru ca stie cum sunt eu,e constient ca-mi cere imposibilul. la ce viteza are viata mea si la cate mi se intampla si la cate nu se mai intampla...cum sa nu fie imposibil?
din alte puncte de vedere,desi am renuntat la jobul dinainte,unde ridicam zeci de kilograme de ciocolata cacacioasa si-mi faceam sute de kilograme de nervi,tot nu sunt libera.tata m-a luat la firma lui,sa fac "office work"ma plateste cu jumate salarul pe care-l aveam dincolo.trebuie sa mentionez,am si carte de munca..si da...muncesc,acasa,la calculatorul meu,fara sa ma enerveze cineva.e ok.e mai mult de lucru si trebuie sa fiu extrem de atenta in tot ce fac,dar imi place ca -mi dezvolt orizontul si invat sa fac cam orice tine de hartogaleana,relatii cu alte firme,etc.
pe deasupra lucrez si la doua websituri.amandoua non-profit.dar amandoua pentru oameni dragi.unul e tata.
in timpul pe care-l mai am,citesc legislatia,fac chestionare siii decupez stickere.
am impartit azi la oameni de incredere,sa le lipeasca peste tot.
am lipit si eu,in oras,in bai,in magazine,am lasat pe la profele de treaba.am pus cateva postere prin oras.am zis ca ma ocup de publicitate,ce dracu!
mai am inca 20 de pagini A4 de stickere .recunosc ca mi-e lene sa le tai.probabil,maine ma duc pe la Ionut,la Cumulus,sa mi le taie el.o sa-i las si lui sa le dea clientilor.un sticker gratis la un calulator :P.
aaaah,sambata plec in Ungaria.n-am inca bani,nu mi-am luat salarul de la fosta firma.dar,pana sambata oricum mestesugesc ceva si-mi fac bani de cheltuiala.

tot mi-e somn,tot n-am baut cafea.
tot as bea o cafea.
tot nu are cin' sa mi-o faca.