indubitabil,o noua stare depresiva.


Stop the world,
I wanna get off
Stop the world...


am stat cocotata pe schela dn fata balconului vreo doua ore.o sa duc lipsa acelei schele...mi-am intins o patura si-am asteptat sa iasa luna de dupa nori,cu o mie de fluturi in stomac pentru ceea ce traieste (sau nu:) draga mea prietena in seara asta.
cand in sfarsit a iesit luna si norii si fulgerele au parasit toata zona,mintea mea deja se transformase intr-un ridicol nor de fum,cu miros placut.mainile-mi tremurau acu o ora cum imi tremura si acum,nicio poza nu a iesit clara.
nu mai stiu cum am intrat inapoi in casa,dar stiu ca am facut-o pentru ca speram sa mai gasesc tigari in pachetul de pe masa.e gol.mi-a dat mama niste tigari.
si-a dat seama inaintea mea ca ceva se intampla iar in mine,departe de temporarul fum din capul meu.
e ciudat.simt cum un val de ceva,ce pare a fi o pseudo-tristete ma cuprinde.
o fi tristete sau oboseala?
am trait ziua la maxim,am topait si cantat,m-am certat cu toata lumea,am facut pace apoi,am baut trei cafele,2 litri de cola,am coborat si urcat timp de 20 de minute toate scarile blocului.
o fi oboseala,dar nu-mi vine sa dorm.
o fi oboseala,dar ceva mai adanc de atat simt ca ia nastere in mine.
un nou episod depresiv.
un episod depresiv nascut din nerabdare si neliniste?
se poate?

normal.
comportament maniaco-depresiv scrie pe mine.
cand maniac.
cand depresiv.

STOP THE WORLD...


1 comments:

Sunaina spunea...

nicio depresie tuuuuu. noaptea trecuta mi-a dovedit o tona de chestii...si numai lucruri bune se vor intampla de acum,era cazul. after the rain comes sun,after the sun comes rain again...asa e normal..si doar tu esti un urs bipolar,nu?:P no matter what,eu voi fi alaturi de tine...asa cum esti si tu noaptea la 3 sa iti dau raportul... >:D< ailaviu