6 grade si ceata.

a fost frig si urat si credeam sa nu mai vad lumina soarelui prea curand.daca te uitai in gol,puteai jura ca florile albe ale copacilor sunt fulgi de nea.
fulgi ai primaverii si nori care s-au dus l'amiaz'.am avut o tentativa de a iesi in spatele blocului la poze,dar mi-am amintit de cursurile de la 5,si de cum intre 4 si 4 jumate as fi vrut sa dorm.

n-am dormit decat vreo 10 minute.

la curs,sunt privilegiata.sunt cea care detine anumite actiuni din firma,sunt fata sefului si totusi ma ascund de toate acestea.colegul meu de banca arata bine,e barbos.Il cheama Bogdan[ironia sortii] si seamana cu un prieten foarte bun [a doua ironie a sortii].Mi-a urat succes,i-am dat un pix,dupa care ne-am vazut de treaba.

am fugit apoi cu tata pana pe baraj.vroiam sa fac poze,dar pe drum era inca toamna.cativa copaci verzi,ici colo.ne-am intors pe la 8.bine dispusi.

am vazut-o pe mama si instantaneu m-am transpus in starea pe care o aveam dimineata : nervi si ganduri triste generate de ceata groasa.ma indispune tot ce face cand nu e in apele sale.

cateodata cred ca-i place sa ne certam si cauta orice rahat sa ma scoata din sarite.
am cedat.am plecat in camera.am fumat o tigara.

mi-e frig acum.un frig ciudat.
mi-o somn acum si mi-e groaza de ziua de maine.

mi-e scarba de tot si parca-as vrea o cana de cafea.