And for a minute there, I lost myself, I lost myself
And for a minute there, I lost myself, I lost myself

mi-am lipit ochii mari de cerul instelat si asa au ramas cel putin o jumatate de ora,asa.
am aprins,un chibrit,inca unul si inca unul pana cand mi-am dat afara tot sufletul intr-un fum gri.
am vazut fiecare stea care ma veghea in serile de mai si iunie,cand totul era un vis perfect.
fiecare cu o simbolistica anume,fiecare cu o dorinta prinsa de-un colt.

dupa un timp,muzica parea a fi cantata la distante imense de locul in care ma aflam si cand am plecat sa caut sursa,am descoperit ca sunt de fapt un calator prin cele mai ciudate tuneluri ale timpului si spatiului.

materie spirituala,fluri si neuroni.

electricitate totala,transformata in senzatia mainilor iubite pe trup,in respiratia-n ceafa,in ochii ce ascund laturi tridimensionale ale sufletului.si-n ot intunericul,n-am mai descoperit nici muzica,si nici fiinta.

toata calatoria a ramas captiva in punctul de desfacere a serotinei.
fericirea a fost aparenta.de fapt,cat se poate de imaginara.
seriotina e inca in pachete mari,legate cu funda rosie.
memoria auditiva si vizuala a transformat totul in senzatii.
senzatii dupa care tanjesc..trairi sufletesti pentru care mi-as da viata.
senzatii ce se transforma in nevoia de a-ti arata ,si tie,ca e de important sa-ti cauti adanc in suflet si adanc in cap,ceea ce vrei cu adevarat.ce vrei.?tu,ca fiina umana ce te legi de destine si dai senzatia ca te-ai desprins de ele?tu,ce alegi intre adevar si minciuna,intre timp si spatiu?intre arta si copie?ce alegi intre siguranta si nesiguranta?intre a fi cel care prinde si cel ce a fost prins?
spune-mi ca sa stiu ce sa simt.

nevoia mea,scrisa doar in interiorul meu.
nevoia mea,doza mea zilnica de singuratate.
nevoia mea,despresia mea,drogul meu,insomnia mea.

serotina e inca in cutii,legate cu funda rosie.
calatoria e inauntrul cutiilor.
si eu la fel.

ma uit pe ceas.nu e nimic trecut.realizez ca tot timpul s-a lipit de pereti.se scurge unsor spre cadra,inapoi.ceea ce-ma trait in zeci de minute s-a intamplat in ore.
mi-e greu sa cred ca n-au fost totusi secunde.
mi-e greu sa cred.
mi-e greu sa cred.

realitatea e o falsitate.ea nu exista cu adevarat.