cum sa-ti futi creierii in 23 de ore.


ca si cum,nu ar fi destul ca nu mi-am cumparat site pentru pipa,am si pus-o intr-un loc atat de bine gandit la momentul respectiv ca mi-a luat o buna bucata de vreme sa lo gasesc.
era chiar in fata ochilor mei,pe raftul cu capul de arab din ceramica,lumanarea de cafea,henna marocana si cutiuta verde.
am observat(abia acum!)ca-mi lipseste o parte protectoare a manerului.tubuletul de plastic care a ramas undeva in marele oras,cand am fost acolo.
in fine,e o chestie fara de care eu pot trai si pipa poate functiona.
lazyman's pipe,dupa cum a numit-o un prieten,statea la taclale cu arabul,cand am luat-o si-am pus-o in folosinta.
cateva minute mai tarziu,ma gaseam total bulversata.AM STERS 500 de poze,toate facute weekendul trecut.500 de poze,pentru care am pierdut 4 ore ca sa le pot scoate din aparat.(SD card crapat).500 de poze patimase.
Ideea era sa sterg pozele de pe vechiul aparat.Poze care ocupau in total 4 giga.Poze care tocmai fusesera puse un dvd.
Deschid total commanderul.(dumnezeu sa-l binecuvinteze:lazyman's my computer).Vad "etc" "etc2" si selectez "etc 2" ca tampita.
Dupa ce dau shift- delete.(sa ma asigur ca sunt sterse de tot) realizez ca tot e putin loc pe partitie.Ma uit mai atent printre fumul innecacios si realizez ! WRONG FOLDER.

asta a fost aseara pe la 8 jumate.(daca ma duceam la grupul vesel la chill sessios,nu se intamplau toate astea.da mi-a trebuit me sa stau acasa).Caut pana la 9 un program care sa recupereze pozele,il crack-uiesc cu niste coduri simple si-i dau Deep Scan,pentru ca ar fi cel mai avantajos:nu e nici Quick Scan sa gaseasca registri si poze sterse aiurea si nu e nici Psysical Scan care sa ia fiecare cod bucata cu bucata si sa faca din el teoria chibritului .De la 9 jumate pana la 1 am iesit cu Adina(multumesc pentru iertare) si Raluca la baut.La 1 primul lucru pe care-l verific cand intru in casa e evident procesul.Programul daduse o eroare stupida,chiar la 99 la suta.
In cele din urma,pe la 3, ma hotarasc ca e cel mai bine s adau Psysical Scan,in ciuda celor aproximativ 10 de care are nevoie.
La 5 m-am pus in pat.Am reusit sa salvez aiurea,10 poze.
La 8 m-am trezit.Am inceput sa selectez alte 20 de poze,care insa nu erau gata.
La la 8 jumate m-am trantit iar in pat.
La 11 jumate,ma ridic brusc din pat,pentru ca in visul meu era prea multa liniste.
Se luase pe la 11 curentul.
Tot procesul,toata selectia,tot scanul s-au dus pe pula.
Ora 13:30(ora la care ar fi fost gata demult scanul) incept iar Physical scan.
Cristos sa ma ajute,ca de nu e jale mare,mon cher!


P.S - cocolata Mickey Mouse e delicioasa.Are Boni-Bon's prin ea.