unu jumate,joi spre vineri.


cred ca am ascultat karma police deja de 100 de ori.astept sa-mi treca obsesia.
aproape ca si-a pierdut semnificatia.
mi-am pilit unghiile,"armele" mele si mi-am taiat pielitele de pe margine pana cand a dat sangele.
de mult nu a mai dat sangele pe pielea mea.

mi-am facut mini-bagajul asa din priviri si tot nu's sigura ca as duce cu mine ce mi-am propus.
de fapt,nu constentizez faptul ca e DEJA vineri si ca au si trecut 4 saptamani.
de fapt,mi-e IAR frica sa plec.
multe persoane din jurul meu sunt mai extaziate decat mine, ca plec.nu,nu neapara din cauza absentei mele!desi e un prilej bun sa scutesc multa lume de nervii mei.mi s-a spus ca am nevoie de pauza asta de 3 zile,am muncit mult prea mult in ultimele saptamani,am dormit mult prea putin si-am mancat aproape deloc pentru ca n-am mai avut timp.
sa fi seriosi... si maine lucrez,nici maine noapte nu o sa dorm si de mancat tot nu o sa mananc pan' la Paste.
dar privind inapoi,da!chiar merit o pauza de relaxare,merit sa ma simt bine si sa intru din nou in ritualul mistic al dansului,al eliberarii spirituale.imi propun ca in cele 6 ore de drum sa invat cursurile din ultimele doua saptamani,ca sa dovedesc ca pot sa-mi dau examenul in 6 mai si nu trebuie sa aman.

mmmm.

si merit sa ma prostesc si sa uit de mine.
am inceput deja de azi :) .
merit sa-mi bag ghearele pana la sange in orice ma enerveaza.



uf,astept ziua de maine..