skin and bonnes.


something unexpected couldn't hurt...


dimineata m-a trezit mama cu o cana mare de cafea.a incercat sa-mi faca o surpriza ,draga de ea,dar eu eram prea supararata ca trebuia sa ma ridic din pat,dupa doua ore de somn.asa ca am expediat-o din camera,lasand in urma ei pernele moi ,abia incalzite.

pe la 8 si 5 aveam impresia ca mi se termina viata,cum,pe rand,bateria la mp3player,cerneala din stilou si bateria de la telefonul mobil se terminasera consecutiv.imi doream un atac nuclear,un accident in partea din spate a autobusului,o ploaie acida,o tigara otravita.

imi doream multe.

pana pe la 9 si 20,agonia mea a fost generata de multele ore de nesomn,in ciuda oboselii.de la 9 si 20 incolo,am trait stari confuze de dor si tristete,inconjurate intr-o nevoie ciudata sa strang in brate ceva aproape de sufletu-mi prapadit.

a dat-o pe la 9 jumate pe idei filozofice despre iubire si puterea ei.profesorul de romana se uita la mine cu ochi mari si mirati,intelegand totusi de ce ziceam ce ziceam.

acasa n-am apucat sa stau prea mult si la cursuri am atipit uitandu-ma la indicatoare.
afara ,in pauza de tigara,mi-am zis : "dumnezeule,suntem 11 persoane afara.10 din ei sunt barbati.toti fumeaza si eu fumez.si totusi ma simt aiurea".


asta,ca sa intelegi la ce s-a redus existenta mea.

maine se anunta scandal la Kaufland,un scandal de care eu nu am chef.
la real merge bine,mai nou,cam totul.
salarul meu tot nu a venit.si nici aparatul.


cam asta e tot.