for a minute there, I lost myself


vreau sa-mi infig unghiile in tesutul moale al trupului ceresc-pamantean.vreau ca in loc de sange sa iasa tipete si-n loc de tipete buzele sa fie acoperite de sange.
vreau sa ma trezesc,ca sa pot fi treaza si constienta.vreau sa dorm ca sa pot scapa de frigul exterior.vreau sa caut caldura unde ea nu poate fi cautata.vreau imposibilul,atat de usor de atins.
un ideal al starilor depresive e o reteta cu parafa si semnatura ,spre raiul etern si morbid,al realitatii fara suflet.vreau o societate unde muzica nu e placere,cartea nu e mancarea creierului,unde dorinta de a omori nu e blamata.



for a minute there, I lost myself, I lost myself




am adormit cu ochii deschisi si nu am realizat ca realitatea e produsul imaginatiei bolnave a societatii.undeva,acolo,departe totusi nu stiu unde,stiu ca nu au exista niciodata turnuri si nici arme,iubire si nici ura,placere si nici durere.stiu ca sentimentele umane nu au fost inventate pentru ca sufletul nici nu exista,.sunt toate chimicale injectate intr-un corp translucid colorat cu vopsea permanenta.aplicati machiajul aici.

intra in depresie ,dragul meu suflet,fie-ti frica de viitor cum ti-a fost pana azi de trecut.
ignora insomnia si inchide ploapele.viseaza ca ai iar 65 de kilograme si stai cu pastilele,in fiecare seara tot mai multe,sub perna.
viseaza in continuare ca esti irecuperabil,ca nu mai ai sanse si vei vedea ca frica de care care ti-e frica e o iluzie.tu esti cel ce ma modeleaza.tu-mi modelezi formele si starile,dependenta si dorinta.tu esti cel ce modeleaza tot ceea ce sunt eu.eu sunt trupul si-ti spun sa ma modelezi ca sa ma pot adapta cerintei standard ce nu a existat niciodata.esti supremul,idealul.nu-ti fie frica pentru ca totul va fi bine daca asa vrei tu.

si dau drumul la apa,in cada alba.imi scufund picioarele in aburi si-n scurt timp realizez ca m-am innecat.
tremur de frig si de emotii,de visele pe care nu le pot visa,de dorinta arzatoare sa-mi infig degete in carnea alba,pana cand sangele le acopera.
imi doresc 35 de grade si-o pedala de acceleratie.

for a minute there, I lost myself, I lost myself