Say goodbye.

Whenever I'm down
I call on you my friend
A helping hand you lend
In my time of need
(pentru Adina,iti multumesc!)

Ora 8 pm.M-am dus la Info Clienti si am rugat-o pe Miahela sa cheme 941,952,42,941-2,63 la receptie marfa.O parte erau deja acolo.Am reunit grupul vesel care in mai putin de 5 minte s-a transformat intr-unul posomorat si tris.
"Fratilor,plec.De fapt,din Mai nu mai vin.Probabil ca e penultima data cand mai vin pe aici in calitate de reprezentant al Firmei Galctic".
Fete triste,imbratisari masive si multe "nuuu-uri".Mihai era de-a dreptul depresiv,mi-a zis cand am rams doar noi,ca-i va fi dor sa-mi scuture scara si sa facem concursuri cu liza,cadn depozitul aproape gol.Bane mi-a zis ca-i va fi dor de o persoana colorata si vesela in magazin.Mihaela 1 mi-a spus ca-i va fi dor sa ma auda plangand,Marta va duce dorul certurilor si Otilia bunului meu simt.
Singura fiinta care s-a bucurat ca plec,a fost reprezentanta de la Unicarm,sobolanul ala imputit care sta cu salamul in gura toata ziua,pentru ca duce lipsa de pula.
O sa-mi fe dor de chefurile depresivo-melancolice-agresiv-destrabalate din noptile de sambata cand ne reuneam ba la unul ba la altul acasa,sa bem si sa fumam,sa ne dam duhul si sa ne spunem offul.
Si o sa-mi fie dor sa ma catar pe scari subrede,sa ridic cutii de zeci de kilograme.Sa ma cert cu Adi,pentru ca n-a facut fisa de receptie.
M-am uitat azi asa de trist la culoarele magice...pline de viata si lipsite de sulfet.
Mi-am amintit noaptea inventarului,noptile de dinainte de craiun cand Mihai imi "injecta"cafea in vene sa pot sta treaza...
Atatea luni petrecute acolo...
Dar e timpul sa trec la un nou nivel.
Si pe langa jobul la care am aplicat azi,am mai primit o oferta,pe care insa o tin inca secreta,pentru ca e totusi,asul meu din maneca.
Ff...
Sunt tot racita si depresiva.
N-am nimci de luat decat Paraceamol Sinus.
As face o supra - supra doza de ceva..
Dar singurul drog pe care-l am e somnul.Nu,nu e singurul,mai am filmuletel gen 'Cloverfiel',cu baietii,din weekend.Filmulete si toaate pozele care's inca pe 'pending' in aparat.
Am plecat.Ma bag in pat.
MA injectez cu vise,probabil ma simt asa rau din cauza schimbailor majore din viata mea.
Probabil imbatranesc.
Probabil...ma gandesc...la alte vieti,trecute prin mine,ramase in amintire si-n suflet cu speranta reinvierii.
Vreau sa invie totul cat mai curand,ca sa pot fi fericita complet.
Nu vreau sa invie doar Cristi.El tot invie de 2000 de ani...
Screw Him,He's messing with me since childhood.
Noapte buna.
TE URASC.

1 comments:

Sunaina spunea...

vai, vai ce uichend.vai ce reactii in urma lui.ce dureri de tot.chiar si dureri in cot. ce de lilieci ne zboara prin piept, ce de taifunuri prin cap. nu pot sa ma abtin sa nu te ador.la fel cum...