let's get lost tonught.

Jurnalul dintr-un viitor paralel si aproape imposibil,al unei tinere.
usa e inchisa.ferestrele stau acoperite de un perete gros de material,prin care rar mai trece lumina.
o lumina palida dintr-un colt,sta aprinsa de cateva ore,iar pe masa o lumanara arde depresiva.
bongul s-a racit acum cateva ore si pentru pipa nu mai avem site.sticlele de alcool s-au terminat ieri.cred ca am dormit o vreme,pentru ca altfel nu-mi explic cum timpul a trecut asa de repede.
nu pot sa manipulez trecerea lui ,dar pot sa-mi explic ca a disparut intr-un blackout total.
memoriile mele sunt vaste pana la un punct.tu vroiai sa ti-o tragi si eu ma uitam la tine cum stateai nestingherit fara sa stii de fapt ce e in capul tau.am tacut.
nu stiu daca s-a intamplat ceva.a fost totul haotic si absurd si eu eram in trecutul meu trecut.
te-ai dus sa faci un dush,iar mie mi-e frica sa nu vreau sa dau peste tine.nu-mi pot stapanii impulsurile ,desi am invatat ca e mai bine.si totusi,ma gandesc la apa ce curge in jos,pe corpul tau,si vreau sa curg si eu la fel.
mi-e imposbil sa nu vreau asa ceva.stii si tu la fel de bine ca mine.
ma las tradata de instincte,de emotii si de dorinte.
intru peste tine si -mi amintesc blackoutul.
sunt faze din alte timpuri,cand mi-era mau usor sa descriu totul.
apa calda si noi iesim de sub ea izbindu-ne de peretii reci.totul e rece,nu doar peretii.
toate lucrurile si toate emotiile noastre sunt reci si nedobandite,doar castigate.
in genunchi totul de rezuma la a-mi vedea de placerea ta.incerc sa nu ma gandesc la alte lucruri ce m-ar putea face sa ma opresc.
..
ma ridic.ma impachetez intr-un prosop,si te las sa-ti continui dushul.
imi aprind o tigara.