buna seara si la revedere.


In you I see dirty
In you I count stars
In you I feel so pretty
In you I taste god
In you I feel so hungry
In you I crash cars
We must never be apart
(The Smashing Pumpkins-Ava Adore)

stomacul mi-e plin de viermi,care se tarasc spre gura incet incet,intr-un vals halucinant.

in delirul muzicii pe care tusa mea o canta,am ametit si-am picat la pat.

imi imaginez cum,in urmatoarea jumatate de an,servetelele mele vor fi pictate cu sange.poate am suferit odata de pneumonie,odata,si inca o data si inca o data pana cand plamanii mei s-ar fi facut scrum de tigara.

e ultimul meu an de viata.

asa-mi zic mereu si niciodata nu reusesc sa ma tin de cuvant.
in fiecare an imi doresc ceva imposibil.anul asta imi doresc doua lucruri.unul e legat de America.cine-mi sie gandurile cu miros frumos stie despre ce vorbesc.altul e legat de..
e imposibil,am zis!

am scapat azi setul de pertelan pe jos.abia il cumparasem.l-am spart.
am coborat in secunda urmatoare toti zeii pe pamant.
mi-am luat prenadezul din dulap si l-am lipit.am privit nedumerita cum piesele desi se potrivesc,nu se contopesc in ceva perfect.e ciudat,cum,ma simt si eu la fel.
ma simt... setul de portelan,inaite sa-l sparg.
privesc...setul de portelan dupa ce l-am spart.
vreau...sa zbor.
si de zburat,nu pot.

am urcat azi iar pe blocul de vis-a-vis.pana sus.de unde lumea poate fi usor privita.
pamantul parea un ideal.am vrut sa sfidez realitatea si vroiam sa vad elasticitatea lui.
mi-am dat seama ca nu e posibil,desi as fi vrut sa fie.n-am putut sa ma arunc.
m-am aruncat in patul moale.e absurd dar, dimineata as fi vrut sa ma intorc cat mai curand acolo.
17 ore mai tarziu,inca imi doresc sa ma izbesc de moalele lui.
la fel cum imi doresc sa ma izbesc de-un perete cu...

dar e un ideal!

ehh,vezi tu...ce face destinul si trairea dintr-un om?
ce inseamna sa nu te resemnezi si sa visezi.
ce inseamna sa iubesti atat de mult incat sa-ti doresti sa mori.incat sa-ti doresti sa fii mort si cu fizicul,nu doar cu sufletul.
sa iubesi si sa nu poti spune,ca sa nu mai complici lucrurile deja complicate.

e ciudat sa ...
e ciudat pur si simplu.

un complex al sobolanilor ce mananca cadavrul viu,organic,lipsit de materie spiituala.
un joc al fiintelor marunte,intr-un colt din univers.un joc unde cineva pierde tot.
dar nu,eu nu.

sper..
sa fiu fericita.
vreau...
iupurele alb.