follow he white rabbit.


in universuri paralele,caut in pachete de tigari goale,tutun pe care sa-l strecor in foite.
foite,rulate si inchise la capat.
in universul paralel fata de cel paralel al meu,mai gasesc o problema fara solutie.
gasesc raspunsul la nemurire.moartea e chiar raspunsul.
kilograme de substante halucinogene ascunse printre stele,in tuburi de metal sade oxigenul.
oxigenul.baza si structura vietii.
viata sta la baza universului.universul ar fi mort fara viata.
viata e in mine si moartea la fel.am murit de prea multe ori.am murit in fiecare seara.
mor de fiecare data cand vreau sa plang.plang inainte sa se intample ceva rau.
plang pentru acel rau,pentru ca-mi distruge sufletul.pentru ca mor.si cand mor,trebuie sa renasc.

e greu.

imi pierd vremea pe-un camp ce-l aseaman cu viata mea ,acum.
e gol si soarele apune in fiecare seara in acelasi loc.
sunt goala de ganduri si in fiecare seara adorm in aceeasi pozitie.

e repetitie ciudata,stupida,haioasa.

nu mai am talent.nu mai cred in nimic ce fac,pentru ca tot ce fac mi se pare inutil.
trec printr-o criza,remediata doar de gandul ca peste doua saptamani,voi fi iar pe drumuri.
imi place asa,sa calatoresc.mi-e in sange.

in mai am masina.
in iulie plec.
in septembrie ma pun pe invatat.
in iunie termin.
in iulie imi caut apartament.
in august plec in maroc.
in octombrie sunt in cluj.


poate maine mor.
mor fara sa inviu.


caut iepurele alb,sa ma salveze.sa ma aduca la realitate.
il caut pentru ca-l stiam...odata.