spotting-a-train

e hotarat si catalogat.corpul meu s-a adaptat la maxim trei ore de somn pe noapte.

"me no function sleep hours 3 over"

am dormit (record pentru ultimele 4 saptamani!) 6 ore azi noapte.am adormit cu Trainspotting-ul in brate,reciting la infinit ultime fraze de pe a 10-a pagina.Abia ma apucasem de ea,dupa luni de cautari prin librarii(puteam sa o comand de pe polirom,dar chiar n-am vrut),dar somnul mi-a luat toata senzatia de "nu ma las pana nu o termin in seara asta".Un fel de excitare a sufletului.Am avut un adevarat orgasm la nivel spiritual cand am gasit-o pe un raft alt raionului de carte ,din real.Batea lumina special pe ea,atragandu-mi atentia.
Mi-am numarat banii,m-am uitat la ce mai cumparasem,am pus din ce cumparasem inapoi pe rafturi.E una din cartile pe care mama nu o sa le prinda la citit.Limbajul ar demoraliza-o total.

M-am trezit la 7 si un sfert,mai sparta decat personajul principal al cartii.Ma durea tot corpul,ma miscam greu si mi-era aproape imposibil sa leg doua cuvinte.Ma simteam ca un caine rau,care altceva decat sa maraie urat nu stia sa faca.Totusi,rautatea asta s-a dus dupa ce am baut niste cafea.

Lansand la o parte faptul ca afara erau din nou -20 de grade,ca am asteptat 20 de minute in statie,ca sa prind un troleu jegos,ce mirosea a cadavru in stare avansata de putrefactie,primele ore ale dimineatii m-au prins in valuri scurte de energie,urmate de valuri imense de somn.
La un moment dat, printre toate cacaturile pe care le studiez la franceza,mi-am gasit capul.Il vedeam oarecum din exterior.Taiat si macelarit.Impartit in 40j-de-mii de buati,fiecare cantarind cate-o tona.

Am ajuns acasa la 3.M-am chinuit sa mananc un bol de cereale,pe jumatate plin.(Ma simt ca Jerry Seinfeld),dupa care mi s-a rupt tot filmul.Stiu ca am ajuns in pat.Si ca am dormit vreo douazeci de minute.M-am trezit cand a plecat tata.Dar am avut impresia ca am dormit vreo 4 ore.

Am mai dormit o tura pana a venit mama,abia apucasem sa-i fac cafeaua.
Corpul meu de robot stricat,a cerut somn azi.

Corpul meu de robot stricat,nu mai primeste deca 3 ore de somn pe noapte.Randamentul meu e mai bun asa.
In ceea ce priveste Summit-ul,nu sunt incantata de prezenta mai marilor in Romania.Sunt dezgustata de "anarhistii-pacifisti",care n-au nimic mai bun de facut decat sa apara la teve si sa sa joace.
In capul meu se dezvolta teorii destul de ciudate si imagini pe care nu le-am trait,din trecutul preistoric.E ciudat.Dupa ce-mi claific viziunile,le postez.

Pana atunci,ma intorc la heroina mea in doza dubla:cartea si somnul.