hello and goodnight.

I slowly tried to bring back,
the image of your face from the memories so old.
I tried so hard to follow,
but didn't catch the half of what had gone wrong,
said "I don't know what I can save you from."

Aveam ore de la 9 azi.
M-am trezit la 11:20.
M-am dus la ora de engleza si mi-am dat testul de reading.Am facut de 10 dupa care am dat foaia cu rezolvarile,Mariei.Mi-am dat drumul la muzica si am iesit din clasa.Aveam de coborat in sala 1,dar pe drum mi-am dat seama ca sunt prea bine dispusa sa o ascult pe baba de franceza.


Am plecat si-am cautat un loc unde sa mananc.Era full peste tot.M-am dus acasa si -am pierdut vremea cu tata si Marius,noul instructor autor al scolii.Fuckin' wanker,o sa-mi conduca masina!
Am ajuns la sala,pe la 4:40.Teddy imi luase locul,da' a zis ca ma tine in brate daca vreau.
Sunt grea si nu vreau sa-ti provoc hernie.


Sala full.Zambete,toata lumea fericita ca scapa.
26 de puncte.24 de puncte.23 de puncte.23 de puncte.
Yeah!!! eu si teddy suntem cei mai tari.(respectiv,am luat punctajul cel mai mare:P)


Mergem la baut.
Imi amintesc ca,dimineata la 9 am interviu pentru job.


Acasa,crize pentru ca imi dau demisia de la actualul job.Motive bune:salar neplatit la timp,instructajul muncii nefacut,carte/contract de munca niet,tone de nervi si de ciocolata imputita.


Acasa,la baie,horoscopul dintr-un ziar.
Sarpe : Viata dumneavoastra pare sa se indrepte.Planul sentimental pare dramatic afectat.
Iepure:Cu perssoana iubita nu puteti avea o viata de cuplu.
Ma amuz.Zambesc si privesc in gol.


Fug in bucatarie si-mi fac o cafea.
Noapte alba.Nu pot sa dorm.