one night,before.

There's no light today
I'm shining
There's no love today
I'm laughing

Everything I gave, I loved to
Anything from me is yours
(Peace Orchestra-Shining)

lumina e palida.pare totul un vis ciudat si psihedelic.
un sentiment ciudat ma apasa,un dor nespus ma ridica si apoi la tranteste de pamant.
scrumiera mi-e plina de chistoace si tigari fumate pe jumatate.
in cana , plutesc fructe pe ceaiul rosu,ca sangele din venele ce nu se mai opresc sa sangereze.
ma doare jumatate de fata,jumatate de fiinta mi-e moarta si ma gandesc doar ca azi,stateam la soare,pe terasa casei mele si visam,ceea ce visez in 29 si 30 aprilie,de cand il cunosc pe el
aceleasi zepeline rosii ciudata,aceleasi petreceri si aceiasi oameni ciudati,acelasi lucru care pare mereu real.

m-am trezit la un moment dat,cand soarele nu mai era pe mine.mi-am aprins o tigara si m-am urcat pe casa.de acolo ,totul pare infinit,si orizontul dispare.lalelele rosii,roz si galbene alcatuiesc un tablou divin,inramat in iarba verde.
imi parea rau la un moment dat ca-mi lasasem aparatul acasa.imi parea rau,ca eram nevoita sa stau acolo.captiva in gandurile mele.in gandul meu ,ca e doar unul singur.
acum nici nu pot sa ma mai pun in pat.nu mi-e doar frica,de ceea ce am sa visez,mi-e frica de somn,de moale si bine,de cele 5 secunde de dimineata cand nu stiu nimic despre nimeni.
ceaiul s-a racit.
e mai bun asa,desi mi se pare acru.
i-am pus 4 lingurite de zahar.
e tot acru.
tigara cu miros de cirese s-a stins,si parca mi-e si scarba sa o aprind.
mi-am scos o foita din pachet ,am rotit-o in jurul unui "filtru".ma uit la ce a devenit.la ce e inauntru. ma uit si mi-e lene sa aprind. mi-e lene sa-mi mai privesc chipul in oglinda. mi-e lene sa plec. nu vreau sa stau.
si as muri acum daca s-ar putea.
Maine,1 mai,e ziua mea.Si nu ma bucur.Nu,nu pot. M-as bucura,daca,mi-ar trimite macar un semn,ca n-a uitat ca totusi,e ziua mea.

My mind is in a state
'Cuz all I seem to do is tempt my fate
Well I try a real space
But all the while, I'm crashing at the gate
This time...
This time...
Reality struck me between the eyes

(UNKLE-In a state)