startul epocii.


epoca primitiva a gandurilor mele negre a apus demult.
sunt in evul mediul de-o vreme buna,pentru ca nu reusesc sa ma gandesc la mai nimic.
pierd sirul ideilor,pierd atentia fiecarui lucru si mai ales rabdarea...rabdarea mea a ajuns la un punct de unde sunt slabe sanse de intoarcere.
din toate punctele de vedere.
ma chinuie moral faptul ca sunt inconjurata zilnic de persoane proaste cu care nu po sa duc o discutie.cunosc persoane pentru care timpul inseamna un spatiu gol,fara plan si fara strunctura materiala.mi-e scarba deja de viitorul nul,al celor din jurul meu.
si-mi zboara iar gandul.
incerc sa citesc de o vreme Trainspotting.incerc.numaratoarea paginilor s-a oprit la 45,pentru ca nu pot,chiar nu pot sa citesc mai mult de doua randuri pe zi.
la cursurile de legislatie il aud pe Onea cum explica,dar in timp ce scriu,realizez ca nu am tinut nimic minte.
ce e cel mai rau,ca am ajuns ca in jumatatea de ora pe care o petrec acasa dupa-masa ,sa adorm cu capul pe masa,langa cana de cafea.e un somn morbid ,cu parfum de epuizare.

totusi,e bine.

am reusit azi sa ajung in Baia Sprie,chiar la capatul dinspre Baia Mare.
Un loc absolut superb,rupt din lume.
Am stat 20 de minute.
M-am simtit aproape de zei si-am trait.

1 comments:

Anonim spunea...

We lost the skyline, we stepped right off the map