singura sub dus.

12:30 am.ora la care i se face lui foame.isi prajeste paine pe o plita.imi imaginez gustul real a painii prajite pe plita.departe de gustul electronic al prajitorului(care oricum asteapta de-un an sa ajunga la el).

12:30 am. ora la care mie mi se face pofta de iaurtul cu capsuni din frigider,sau de cerealele cu fructe confiate.mi-e prea lene sa ajung in bucatarie.ma opresc in baie.
ma hotarasc sa fac un dus.mi-aprind o tigara.dau drumul la apa.apa curge rece in primele doua minute.intotdeauna uit asta.in acele doua minute mi-e frig.si caut ,in amintiri,ultima senzatie de inghetare a intregului corp,pe care-am trait-o.

incet ,apa se incalzeste si aburii se indeasa.o serie de fantezii imi vin in minte,o serie de lucruri pe care regret ca n-am avut (sa zicem) curajul sa le fac.

imi clatesc ochii printre picaturile de apa.s-au aburit de tot oglinzile.nu ma grabesc,mai trag un fum.
sub apa calda,uit de tot frigul.uit de degeraturile picioarelor in mijloc de iarna.uit de sufletul care se dezgheata la-nceput de primavara.

uit de tot.de scoala,de servici,de petreceri,de prieteni,de mine,de tot.

e cald si bine.apa-mi maseaza spatele,crestetul si apoi piere ,pe canal in jos.
se scurge fiecare graunte al zilei deja traite,al zilelor deja trecute.
revin la normal cand intorc robinetul spre est.(sau vest,sau sud,sau nord).
in oglinda inca aburita vad umbra mea.incetosat imi vad sufletul.

tigara sta stinsa,pe etajera alba,plina de nicotina,scrum,si gudron.