a 3-a zi de bine.


despre gogoshi,girls stuff,masini,ecsi si mult alcool.


ne-am intalnit dupa ora pranzului.la mine.aluatul era facut deja,il pregatisem,crescuse si pe cand a ajuns adina era hiper mare,numai bun de gogosi.am inceput sa proiectam totul,pana in momentul in care am devenit "distrugatoarea de gogosi".am facut o pauza,la miezul aluatului,si ne-am apucat de baut.au mai venit nico si laura.
nico a fost impresionata de cameramea (ma simt flatata).ne-am uitat la tot felul de clipuri,am baut mai mult dupa care ne-am hotarat sa mergem pe la raluca sa o scoatem in oras.eu si adina am vrut in wild west,dar ma bucur ca restu au hotarat tom.

in fata la H am vazut Suzukiul si peste drum inevitabil pe BlupBlup.
Adina vorbea la telefon cu el si eu ...eu ma uitam dupa el.o obsesie de copil ce am in mine si o euforie totala..e incredibil.am prins o viteza incredibila,de parca as fi fi fost pe speed.da,am picat la in moment dat si fesa mea stanga iar sufera.

in fine,energia s-a oprit in fata la 5 cento,dar a revenit o jumate de ora mai tarziu cand si eu si ralu am inceput sa avem emotii pentru adina.

o ora mai tarziu,ne-am dus in parc.n-am vrut sa-i deranjez,dar raluca a insistat.
m-am luat la stouri cu x.dupa care am cedat si i-am zis ralucai sa plecam.

in drum spre taxi,am hotarat ca baia mare e mor la ora unu.dar cand am terminat de zis,am trecut pe langa Liberty si dupa doua secunde am hotarat ca e un loc bun de baut.Iar.Am vorbit despre fotografie,despre cat de aiurea e sa fii intr-o relatie gen "fuck buddy" si sa pui si suflet,despre cat de buna-i berea si cate tone de emotii avem pentru adina,despre cum urasc oamenii increzuti,etc.
la un moment dat mi-a sunat telefonul si puteam sa jur ca e mama.era adina cu raportul,biensur.

acasa,luminile stinse.prima data cand nu ma asteapta nimeni.e mai bine asa,incepe sa nu nu-mi mai pese.

daca ziua si seara asta nu au fost geniale,atunci astept alta!


am o stare foarte "air war blu blu blu bluuu(p)" si-mi vine sa ma urc pe pereti.nu mai astept nicio zi!
P.S - m-am reapucat de fumat.hahahaha!