asa nu.


am fos la magazin si pe langa iaurt cu fructe,suc de fructe cu pulpa,si ceva cereale expandate-de-tip-baton,mi-am luat un pachet de tigari.

zau sunt plina de remuscari.ideea e ca mama mi-a zis : "fie fumezi pana maine si te calmezi,fie iesi in oras sa nu te vad asa crizata".asa ca m-am comformat.n-am dispozitie de iesit in oras,desi afara e superb.toata iesirea mea de azi a fost mai scurta de 10 minute.am stat sa vad culorile apusului.am vazut 4 avioane in deparatare.aratau ca 4 spermatozoizi.

nu mi-am desfacut inca pachetul de tigari,dar in urmatoarele 5 minute o voi face.
stiu ca nu e bine,ca-mi incalc planul.dar e numai pana maine.maine dupa 2 cand imi aflu rezultatul ma las de tot.ma rog,aproape de tot,am zis ca la partiuri o sa mai pip.

atat.

maine-mi dau startul unui nou inceput.era timpul si mi-am dat seama de asta doar cand mi s-au dus hardurile si am pierdut tot ce aveam.e ciudat,dar ce am salvat se leaga de acest "nou" : cardul cu pozele de la BORC,pozele de pe pcul adinei,muzica selectata pe cateva dvduri.

e timpul sa ma las de cola,de cafea,de tigari,de chimicale exagerat bagate in corpul meu.
e si cazul.