una din acele zile ciudate si productive.



m-am trezit dimineata relativ usor,dupa ce ceasul mi-a sunat de vreo doua ori.am realizat ca televizorul a ramas aprins peste noapte.m-am gandit ca trupul meu,reintors acasa a trebuit sa compenseze cumva lipsa calculatorului.

vineri pe la 8 seara,mi-au cedat hardurile.azi tata mi-a luat doua de 160 de gb.

"-asta ca sa intelegi ca totusi te iubim"
-intr-un mod mai material.e ok,si eu va iubesc asa"

m-am gandit ca nah,materialista pot fi cu ai mei pana in panzele albe,pentru ca pot si sunt obligati.cu altcineva nu are rost.am tot ce-mi trebuie.

mi-am varsat cafeaua azi,de vreo 3 ori.e ciudat,pentru ca in ultima vreme vars toate bauturile de 3 ori.si daca tot vine vorba de cifra 3..luni sunt programata la egzamen,de la ora 13.pozitia mea de intrare e 313.e fantastic.!3 luni si 3 ore...3 samuraie la off road.

mi-am dat piciroarele cu crema si-am realizat ca ar trebui totusi sa ma apuc de regim.
de luni.

am fost apoi ,cu Adina,la teatru unde l-am vazut pe Cristian Popa in toata splendoarea lui.HDTV live...superba piesa de teatru(and Bjork,of course) all is full of loooove! superbi actori,superba regie.

ne-am dus apoi la oaza,sa bem.
in drum spre oaza,am vazut a doua cea mai urata fiinta de pe pamant.dar si pe Cristian Popa,care mergea la hotel.de fapt,cred ca de aia ne-am dus la Oaza.
mmm...acolo ne-am intalnit cu alte personaje care ne-au facut sa realizam multe lucruri.

am scos cardul vechi si ne-am uitat la poze de la BORC,dupa care am picat pe ganduri amandoua.
nu stiu cum sa zic,dar ma fascineaza ideea a o sa am un Samurai,ca o sa mergem toti patru la offroad,ca nebunii.
sunt atatea lucruri si filme in capul meu..ma tot mir de unde atata spatiu sa le depozitez!
sunt fascinata de magicul patrat.de persoanele ce-l alcatuiesc.
ma intreb de ce sunt asa de fericita.n-am inca motive...dar am multe multe planuri...

in fine.am avut o zi produciva.am primit hardurile,am fost la teatru,am faut poze,si cel mai important M-AM LASAT DE FUMAT.

4 comments:

Anonim spunea...

Nici nu stii ce-ti schimba viata un Samurai :)
You are on the right road...keep going

Suz spunea...

n-am unul dar stiu oameni care au.
si doar sa le vad Samurakeul imi transmite o stare de bine so eufore.dar sa mai fiu la volanul unuia?
multumesc pentru raspuns,etc.
poate pe viitor facem afaeri :))

Costin spunea...

Facem cu placere can e vorba de Suzuki si Ofroad.

Suz spunea...

apoi daca vara asta nu...atunci la anu sigur ne intalnim :)