born slippy



boy you had
Chemicals boy Ive grown so close to you
Boy


efecte vizuale.muzica puternica.mult fum.energizant dupa energizant si intrebarea tipica : "iti mai rezista inima?".noapte ciudata.rasarit pe marginea geamului.ultimele zile de primavara,primele de vara.mult mult soare,kilograme de emotie.planuri impletite cu vise,in mintea mea nebuna.

dincolo de drumul,care a parut mai scurt ca niciodata,au stat 4 zile de relaxare si desprindere de monotonul,monocromul cotidian.
culoarea verde a parului meu a colorat primele zile de vara,ale orasului,iar noapte culoarea s-a asortat cu muzica plina de psihedelicism.
prima noape s-a incheiat ciudat,dupa ore de dans si red bull,cand simteam ca inima mea nu mai poate de atata incantare.
prima seara s-a continuat in dimineata pictata pe cer,in National Geographic,intr-un somn lung si primitor iar apoi in lumina exagerat de calda a soarelui,lenes de amiaza cand nimic nu mai
conta.totul ,contrat in acele momente.
dupa masa am inceput sa beau reds dupa reds.am continuat-o asa o vreme,apoi am adormit.daca nu ma trezea mama,probabil ca nu ajungeam pe aeroport.
soarele a fost si el acolo,cu putina lume stransa la ora 8.lumina era perfecta pentru poze,dar personajele lipseau cu desavarsire.la fel si feelingul din efectele vizuale din noaptea aceea,care nu s-au putut compara cu cele din seara 1.nici pe departe!
muzica a fost buna pana intr-un punct,punct in care n-am mai vrut decat sa dorm,asa ca am luat un taxi spre casa.unde am dormit pana cand soarele ,iar m-a trezit,mangaindu-ma cu aceeasi mana calda.
de ziua copilului am stat o buna parte singura,in tot intunericul camerei.am incercat sa reflectez,dar n-am putut.am continuta sa beau singura,pana niste prieteni m-au chemat sa sarbatoresc cu ei ziua kinderului.apoi am adormit si pana undeva la amiaza n-am mai vrut sa ma ridic din pat.mi-era prea bine.am observat iar toate lucrurile acelea minore,pe care le iubesc.lucruri atat de insignificante ,incat mi-ar lua mult prea mult timp sa le descriu.
pur si simplu,lucruri care-mi amintesc de adevar.lucruri petrecute incontient,dar constient la o anumita masura.

pe drumul spre casa,nu mi-a parut rau ca am stat atatea zile departe de casa,chair daca dorul de anumite activitati zilnice ma rodea cu totulpe interior.pentru prima data,in viata mea,chair am asteptat sa vad pe mama,sa vorbesc cu tata si sa tip la fratemiu.si lor le-a fost dor.
si o sa le mai fie,pentru ca a fost doar startul verii si-al unui sir de evenimente speciale.

thank you.