de cacat.




26 de ani.salariat la o firma particulara ce produce cea mai de cacat ciocolata posibila.
26 de ani.director adjunct la o firma producatoare de cacat.salar mare.doua facultati total paralele in urma ta.un liceu terminat cu medii extrem de mari.baiatu' mamii.
26 de ani si experienta de-ampulea in viata amoroasa.26 de ani si dezghetul sufletesc abia acum apare.
mi se pare de tot cacatu.sa stai cu parintii la 26 de ani.sa fii pe banii tai.sa ai masina scumpa,ceasuri scumpe,telefon scump,costume scumpe,parfumuri scumpe,si totusi sa ai un nimic.sa fii un nimic,incapabil sa-ti muti viata intr-un alt episod.

am tipat aseara la fratemiu.i-am zis ca la 26 de ani prefer sa fiu moarta decat sa stau cu parintii.
nu,nu sunt de parere ca parintii mei sunt o pacoste.sunt nise tampiti hipioti care nu pot sa treaca de faza "copii mei sunt tot copii chiar si la 40 de ani".

la 26 de ani,chiar daca o sa fiu fara bani si fara loc de munca,acasa o sa fie ultimul loc unde o sa ma duc. e de cacat,ca nu pot sta in camera mea si sa ascult muzica pentru ca-l deranjez in timp ce vrea sa o futa pe aia a lui.de cacat ca nu pot sa-mi aprid pipa pentru ca din moment in moment cineva trebuie sa -mi intrerupa dreptul la intimitate si sa intre brutal pe usa inchisa corespunzator.despre asta e vorba.despre asta a fost mereu.casa mea are usi doar la nivel fizic,la nivel psihic ele nu exista.

de cacat cacat cacat.

i-am zis mamei ca in urmaoarele doua saptamani nu o sa prea dau pe acasa.n-a comentat.au nevoie de o pauza,cum am si eu.
am fost tot plecata.o sa fiu tot plecata.e un drog puternic.
trebuie sa plec plec plec.
nu mai e compleseala familiei cat dependenta chimica de drum .
oricum mi se pare de cacat totul zilele astea.
sunt intr-o pasa proasta,ca si o curva nesatisfacuta sexual,ca si un junkist care nu si-a facut doza.
mananc inghetata si fumez toata ziua.
dorm aproape deloc si nu am rabdare sa fac nimic.
am tripuri acide si sunt total curata.


ma duc pe pula.

1 comments:

Sunaina spunea...

iar ai cititS Trainspotting? :))