din ce in ce mai bine(do you feel?)

edit @ 5 am.
dimineata e liniste.o liniste pe care rareori imi doresc sa o inteleg singura.o liniste aproape tulburatoare,deranjaa doar de caiva greieri.inainte sa rasara soarele,cerul e gri.un gri murdar,un albastru deschis amestecat cu negrul ce se se sterge usor usor in dimineata.ungri albastrui,dureros de calmant.
luna sta sa piara si ea,dar bucata de lumina ce o mai are e de-o claritate impecabila.si totusi,nu lumina o observ si partea intunecata.hey,welcome to the darkside of the moon.
am fumat cu greu o tigara,in timp ce creierul meu procesa toate informatiile despre natura.
sufletul meu,privea in tot aceste timp cum stelele se vad cu greu,iar singura care-si mai duce veacul la ora asta rasara si apunea ,acum un an,deodata cu noi.
ce ciudat...n-a fost niciodata noi.am fost eu,doar eu,factorul defibrilator.
amuzant e desinul si situatiile in care ne pune.si totusi,fiecare lucru se intampla cu un anumit motiv.motivul pentru care s-au intamplat atatea,nu-l mai inteleg.si nu mai inteleg nici de ce ma cuprinde teama cand ma gandesc la sufletul ce e ca al meu,cateva zeci de strazi mai incolo.de ce mi-e frica sa ma gandesc la un viitor,cand pana acum tot am trait a fost asa cum imi imaginam.
e prima data cand sunt plina de "self esteem",dar mi-e frica sa-mi continui drumul.
am ajuns sa-mi fie frica de un om,pentru ca in la el.
e absurd.
e ora 5.
si nu reusesc sa dorm.
capul mi-e incarcat....incarcat de prea multe ganduri.

edit @ 4 am.
e bine pana la un anumit punct.reusesc sau sa ma fac praf praf si sa vreau sa dorm incontinuu,sau cucu-praf si sa nu mai pot sa-mi reglez orele de dormit.
pot sa spun ca m-am vindecat oarecum de insomnie.pot sa spun,dar nu fara sa ma apuce rasul.
e un somn treaz,dorm o ora,maxim doua, si apoi ma trezesc.nu mai pot dormi cate trei -patru ore si cand ar trebui sa dorm,e zi.ziua e prea ciudat sa o dorm.noaptea e prea frumoasa sa o pierd.
azi chiar aveam chef sa dorm.ma plictisesc ingrozitor.in plus realizez ca mi-e tot timpul foarte sete iar apa din sticla de pe noptiera are un gust imputit.ce e mai rau e ca mi-e scarba de sunetul pe care-l face usa cand o deschid sa merg la bucatarie dupa apa.
mai am o jumate de litru de cola si vreo 4 tigari.iar fumez si beau cola.
nu e de bine.
am reusit sa dorm azi.o ora.m-am trezit pe Junkie Xl - We Beome One.
mi s-a ridicat parul de pe cap si m s-a facut pielea de gaina.in toata starea de pseudo somnolenta,fiecare bit al piesei imi excita fiecare celula a sistemului nervos.
e tot pe repeat,seara asta pare sa sune mai bine ca niciodata.
maine dimineata nu o sa-mi placa,pentru ca starea de "bagpulism/incapatanare/visare/amintiri/euforie pentru viitor" va fi demult recuta.
ma bag la o tigara.citesc si ceva dupa.poate mai dorm o ora.



post initial @ 2 am.



It's about you and the sun
A morning run
The story of my maker
What I have and what I ache for


iarasi,o seara nu doar buna ci super productiva!

ne-am intalnit : Adina,Raluca,Rolli,inca doi si eu.pe tarasa era frig si vorbesc serios ,chiar frig.
o spun eu,cea careia niciodata nu ii este frig.am stat am baut,am baut si am fumat dupa care a ramas doar noi fetili.

ce sa-i faci,dar cateodata e nevoie doar de un soare,o ralu speshal si o super cucu suz sa fie atmosfera gradioasa.de la faptul ca eu am inceput sa fac poze excelente(ca de fiecare data cand sunt praf) si sa asamblez diferite obiecte ca sa para scris un nume,pana la ideea de a merge marti si miercuri cu masina hai hui,pe undeva,la soare.

de fapt marti mergem la hala.deja imi tremura picioarele si ma gandesc cum sa reactionez.miercuri mergem la plaja,intr-un satuc unde stiu eu un loc fain.
luni imi scot permisul.sunt hiper excitata.

maine facem toate trei gogosi.e fantastic!