viitorul suna bine?



se prea poate,daca e sa se intample ceva,pe langa minunea din ultimele doua saptamani.
ideea e ca nu mai pot rabda,imi vine sa tip.sunt un curcubeu,o fantana fara fund a fericirii copilaresti.zambesc zambesc zambesc,ma gandesc la soare,chiar si printre picurii de ploaie.
e ceva ce n-am simtit de mult.

muncesc din greu acum,pentru cadesi abia am ajuns acasa,tata mi-a dat o tona de lucru.mai fac doua trei chestionare ,in pauze.ma gandesc ca daca ma tin de treaba si-mi iau carnetul,o sa am un Samuraaaai!

ce pot dori mai mult?

off road sessions multe multe,pana la sfarsitul verii.


am primit un iepure alb din argint de la mama Adinei.nu pot sa spun cat de mult o iubesc pentru asta si cam cat de indatorata o sa-i raman.
iepurele nu mai pleaca de la gatul meu,decat cu capul meu cu tot.
e un semn bun.
viitorul nu are fata,nu are chip dar pare sa sune bine.
au fost superbe ultimele doua saptamani.mi-am deschis ochii si m-am trezit la realitate.
dupa jumatatea lunii iulie imi fac 2 tatuaje.de data asta chiar ma tin de cuvant.iepurele alb pe spate si o roata cu interiorul portocaliu pe glezna.sunt nebunaa!
ma apuc de regim.
ah da...si cica ma las de fumat daca-mi rezolv treaba.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!