azi,nu.



Shouting
Lager lager lager lager

Shouting
Lager lager lager lager

Shouting
Lager lager lager

Shouting
Mega mega white thing

Mega mega white thing
Mega mega white thing

Mega mega
Shouting
Lager lager lager lager

Mega mega white thing
Mega mega white thing
So many things to see
...


desi in ultimele zile m-am odihnit direct proportional cu cat m-am distrat,azi dimineata m-am trezit mai greu ca niciodata.am avut sentimentul acela straniu de regret,ca-mi parasesc patul,asa de cald si moale.n-am apucat sa-mi fac nici cafea si nici sa fumez numarul standard de 4 tigari/dimineata .am fumat una...care una a mers greu chiar si cu paharul rece de cola (substituent "la-bas trist" al cafelei ).


  • la ora 8 credeam ca marti,3 iunie 2008, va fi o zi reusita,chiar daca nu-mi bausem cafeaua.
    pe la 9 ,deja tipetele colegelor ma scoteau din minti si visam la un bong imens de sticla.
  • pe la 3 mama-mi tinea morala ( of la naiba,ce mult a tinut-o dragostea si dorul pentru mine!)
  • pe la 5 tata ma demoraliza total,amintind-mi de unde am eu atata rautate in mine.
  • m-a calmat adina de la 8 la 9 si fratemiu de la 10 la 11.desi nu as numi neaparat procesul "calmare" ci mai degraba "rupere de realitate".
de vreo 4 ore fumez incontinuu,ma gandesc la zilele trecute,la urmatoarele doua saptamani,ma gandesc cum dracu sa termin de scris articolul pentru ziar cand capul mi-e atat de plin incat ecoul nebuniei ma doboara.


n-am stare,absolut niciuna.sa fiu sincera singura mea stare o am iar pe Born Slippy,pentru ca obsesia iar m-a luat pe nepregatite.si in cele aproape zece minute ,cat tine melodia,nu pot decat sa-mi fac niste efecte vizuale in cap de care nu apuc sa ma bucur pentru ca ceva ma tot intrerupe.