de cacat 2.

si totusi e vineri.e vineri de aproape 3 ore.a si trecut o sapamana de cand stateam cu stomacul cat o pioneza si topaiam de fericire.
mi-a turnat mama pe la 12 un pahar de vin.mi-am amintit acum de el.il sorb cu placere in timp ce ma uit printre nori,la stele.mai am doua tigari si ca de obicei,pofta ma apuca de fumat cand nu mai am.nici ai mei nu mai au.le las totusi pe dimineata,la cafea.
acum am inchis laptopul tatei.am terminat de lucrat pe saptamana asta.trebuie sa-mi castig banii cumva,asa ca ma multumesc cu ce-mi da sa fac.am nevoie de bani pentru urmatoarele doua saptamani.pentru ce urmeaza dupa nu-mi fac griji.
imi fac griji insa,pentru orele de la 7 la 9.sper din tot sfletul sa-mi rezolv toate absentele.[nu degeaba stau acum si scriu motivari "de la mama" ,in loc sa dorm umpic] si sprer cu toata fiinta mea sa ma treaca clasa profesoara de educatie fizica.daca m-ar fi lasat la ore ,n-as fi fost cu probleme in ultima zi serioasa din ultima saptamana serioasa de scoala.i-am explicat de mii de ori,ca nu dorm decat dimineta vreo doua ore si ca nu pot sa ajung la 8 fix la ora ei.daca m-ar fi lasat sa ajung la 8 si cinci minute,dimineata n-as fi avut de dat 3 probe futute.
nu,nu ma ingrijorez.ma bazez pe bunatatea asta a aerului de vara care sta in sufleul fiecaruia.
sunt prea "bagpulista" sa-mi mai pese de ceva.
vreau sa stau,sa stau in lumea mea,cu lumea mea,cu muzica noastra,pozele noastre,petrecerile noastre,bauturile,tigarile,visele noastre.ale mele si ale lor.

hai zau ca nu stiu ce sa mai zic.
e aproape 3 si as mai baga in mine o inghetata.
ma las de inghetata.cred ca baga astia ceva in ea.ma simt drogata.hai sa fim hiiigh...

am reusit sa nu fac crize de nervi azi.ma intreb cum de-am rezistat,dar nu gasesc raspuns.
ma duc sa ma culc.aberez si e nasol.

esti nasol.esti nasoala.esti nashpaaaaaaaaaaaaaaaaa...
ooricineeeeeeeeeeee ai fi tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu