le pomple-mousse mange la grande nuit.


or so.

ma tot gandesc la toate cate s-au intamplat saptamana asta..la cat de tare ne-am prajit creierii,la cate sticle de vin s-au strans pe balcon,la cate pachetele de tigari goale am aruncat,la party-ul de vineri,cand si eu si roli eram total rupti de realitate iar adina era data disparuta prin multime,cu aparatul meu.

ma gandesc cum marti noapte,mi se parea corect sa dorm cu geamul deschis,imbracata subtire.
pentru mine,atunci,frigul pe care-l simteam pe piele era un fel de Crucea lui Cristi,pe care trebuia sa o duc eu.proasta idee.imi dau seama doar acum,ca sunt racita.vorba tatei : "doar tu,adina,ma-ta si prostii se racesc vara".acum chiar mi se pare o idee proasta.sa dorm dezvelita,pe un frig cumplit.
da da.ma doare IN GAT.dar tot mananc inghetata,beau cola rece si fumez ca un turc.
hehe suz style!

ma mai gandesc la o mie de lucruri.La "The Holiday".La povesti,la intamplari.la viata care pare sa ma surprinda in fiecare zi cu ceva nou.e ciudat ca tot ce-mi doresc acum nu coincide cu ce-mi doream acum doua saptamani.parca n-as fi eu.poate ca nici nu mai sunt.
mai am cateva zile sa deslusesc misterul.

nu ma gandesc in schimb,ca intr-o saptamana am egzamenul scris,ca peste o saptamana si doua zile orasul si poate peste 3 saptamni masina.
daca tata-mi ia un Suzuki Samurai,o sa-l iubesc toata viata.
daca nu,eh,tot o sa-l iubesc.
(ce rea sunt)