My so called life,ep. 5195.

Bun venit intr-un nou episod din viata mea!
Din episoadele anterioare...


Luni : Home Working.
Marti: Vin,tigari,oameni faine,intamplari ciudate,mai mult vin.
Miercuri: Mahmureala completa,ochi umflati,soare mult,eliberare,vin spre seara,jogging la miez de noapte.


In aceata zi veti viziona pe ecranele imaginare din spatele ploapelor :

Ii tot zic Adinei,ca asta e scaparea noastra din realitate.Aici,acum traim,nu ieri,nu maine,exista doar azi si azi e de obicei o sticla de vin,continuata cu alta si alta,cu multe pachete de tigari goale, cu "regi" in spatele foliilor de aluminiu.
In toata atmosfera deliranta,care se misca cu viteza lminii,nici nu apuc sa ma bucur de momentele de pauza,cand capul gol se bucura de momente de liniste.Asta pentru ca,ma opresc,deschid cartea si intru in transa,traind alaturi de alte 5 personaje cidate.Cand trebuie sa revin la starea initiala,cea a haosului,ma opresc,ruperea e atat de brusc incat nu realizez care e de fapt realitatea.
Aseara,dupa trei ore de liniste,in care era adanc implicata in povesea din cartea pe care o citesc,m-am trezit brusc afara,cu oameni pe care nu-i cunosteam,cu care n-aveam nicio tangenta si pe care sincera sa fiu nici n i-am prea agreat.
In postura de personal real,integrat in noul episod al vietii,m-am plimbat pe linia continua a unui bulevard,dupa care am fugit spre un indicator ca un copil pe-un camp cu maci.
Noaptea e liniste-n ora.Dar nu si-n sufletul meu.
Noaptea,noaptea nici nu-mi sta gandul la dormit,desi valuri de somn imi apasa ploapele.
E ciuda si banal,dar linistea pe care o aveam deja stabilita s-a modificat total si acm e un semi uragan in viata mea.Cu gandul in doua directii diferite,la oameni diferiti,la planuri si principii diferie.As vrea sa fiu in doua locuri in acelas timp,dar mi-e imposibil.Nu sunt in nici unul,ceea ce e si mai urat.Sunt ndeva in centru,confza.N-am moive sa fi confuza,dar sunt.

Si pic,pic,pic,in amintirea unei seri,in imaginatia unei alte,in dimineti tarzii,in ploaia ce cade intr-o zi de vineri,13.Sunt enervata de snetl ei,doar pentru ca deseara e party si s-ar fi tinut in aer liber,dar asa se va tine intr-o sala.Undeva la iesirea din oras.
Evadare?
Noo..a facut-o deja.